خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به ۱۲۱ نفر در مناطق کوهستانی/برف و کولاک در ۹ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۴۴

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۹ استان کشور از امداد رسانی به ۱۲۱ نفر در این مناطق خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملیات امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ۶ محور و مناطق عشایرنشین استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و استان مرکزی، تحت تاثیر برف و کولاک قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه ۹ تیم امدادی شامل ۳۰ امدادگر برای ارائه خدمات امدادی به افراد گرفتار در برف و کولاک در این مناطق حضور داشتند تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ نفر از افراد گرفتار در برف، خدمات امدادی دریافت کردند، پنج نفر اسکان اضطراری شدند و سه نفر هم توسط امدادگران هلال احمر به مناطق امن انتقال یافتند.

رییس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف با تلاش نیروهای امدادی، از برف رها شدند.

سلیمی با بیان اینکه به ۱۳ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین هفت استان کشور به خاطر وقوع سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده‌است، گفت: استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و لرستان استان‌هایی هستند که طی روزهای گذشته به خاطر شدن بارندگی‌ها، تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی افزود: ۱۱۸ نفر در مناطق یاد شده توسط ۲۰ تیم امدادی شامل ۷۲ امدادگر امدادرسانی شدند و از ۲۱ واحد مسکونی نیز آب تخلیه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز