خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور ؛

بد شانسی با شهروند همراه بود/تساوی دلچسب مس مقابل شهروند

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۰۹

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، شهروند ساری بازی برده را به تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور ، در حساس ترین دیدار هفته تیم شهروند ساری در استادیوم سید رسول حسینی  این دیدار پرهیجان و تماشایی که در مقابل دیدگان ۵ هزار هوادار متعصب، پذیرای مس سونگون بود که به تساوی 3 بر 3 مقابل این تیم در شرایط میزبانی رضایت داد.

تیم شهروند نیمه نخست این دیدار را باحملات زیاد و نمایش بازی بهتر  و خلق موقعیت های فراوان بلاخره توانست توسط رضا امانی به گل دست پیدا کند و نیمه اول این بازی را با برد به رختکن برود.

نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است، این نیمه با توجه به رد و بدل شدن گل فراوان ،شهروند از پس مس بر نیامد در نهایت بازی برده مقابل این تیم را با تساوی به پایان رساند.

گل های این بازی توسط رضا امانی،حمیدرضا ره انجام و مراد ناظری برای شهروندساری و حمید احمدی (۲ بار) و مرتضی عزتی برای مس به ثمر رساندند.  

شهروند ساری در ۱۵ مسابقه اخیر با  هشت برد، یک مساوی و شش شکست در کارنامه داشته، تا مرز رسیدن به نهمین برد فصل خود پیش رفت اما این اتفاق با بدشانسی رخ نداد و  شاگردان اسماعیل پور که توانستند با نمایشی بهتر نسبت به حریف، بازی خود را به تیم صدرنشین دیکته کنند، با یک امتیاز زمین بازی را ترک کردند.

به گزارش ایلنا، تیم شهروند ساری با 16 بازی و کسب  ۲۶ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز