خبرگزاری کار ایران

پاسخ کونته به پیشنهاد سرمربیگری رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۹۵۹

آنتونیو کونته سرمربی سابق چلسی که در پایان فصل گذشته اخراج شد، می‌گوید که می‌خواهد تا پایان فصل و تا ماه ژوئن منتظر بماند بلکه فرصت کاری جدیدی به او پیشنهاد شود.

به گزارش ایلنا، کونته 49 ساله بعد از اخراج خولن لوپتگی پیشنهاد کار در رئال مادرید را از رییس این باشگاه دریافت کرد اما شروطی برای رفتن به سانتیاگو برنابئو مطرح کرد که مورد موافقت فلورنتینو پرس قرار نگرفت. او از ابتدای تابستان بیکار بوده است و به نظر می‌رسد انتظارش برای پیدا کردن تیم جدید تا ماه ژوئن ادامه پیدا خواهد کرد بخصوص که رئال مادرید هم قرارداد مربی موقتش سانتیاگو سولاری را قطعی کرده است.

کونته در گفت‌ و‌ گو با شبکه اسکای اسپورتس درباره شایعه رفتنش به رئال مادرید مستقیماً به دریافت پیشنهاد از این باشگاه اشاره نکرد اما اعتراف کرد که چند باشگاه طراز اول به او پیشنهاد داده‌اند و ترجیح می‌دهد تا پایان فصل صبر کند. او گفت: «رئال مادرید؟ با شرایطی که من می‌بینم، بهتر است تا پایان فصل صبر کنم تا اینکه الان سوار قطاری در حال حرکت شوم. می‌خواهم تا ژوئن صبر کنم و یک پروژه جدید را شروع کنم. در سه ماه آینده ممکن است نظرم عوض شود و همه چیز را تکذیب کنم اما من همیشه به این شکل به وضعیتم فکر کرده‌ام.»

کونته در پاسخ به این سوال که آیا حسرت می‌خورد که در سال‌های مربیگری‌اش در یوونتوس نتوانست با کریستیانو رونالدو کار کند و احتمال دارد دوباره به این تیم برگردد هم گفت: «نه، به چنین چیزی فکر نمی‌کنم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز