خبرگزاری کار ایران

انتقاد تند و تیز دشان از عثمان دمبله؛ هرچه زودتر بفهمد برایش بهتر است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۹۵۷

دیدیه دشان مربی تیم ملی فرانسه می‌گوید عثمان دمبله باید رفتاری حرفه‌ای‌تر از خود بروز دهد اگر می‌خواهد در سطح اول فوتبال باقی بماند.

به گزارش ایلنا، بازیکن بارسلونا این هفته مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت به خاطر رفتارهای غیرحرفه‌ای. هافبک 21 ساله پنجشنبه سر تمرین بارسلونا حاضر نشد و 90 دقیقه طول کشید تا کارکنان باشگاه او را در خانه‌اش پیدا کنند در حالی که می‌گفت دل درد دارد. او جمعه تنهایی تمرین کرد و بعد از آنکه مشخص شد در بازی با بتیس جایی در ترکیب ندارد دیر وارد استادیوم شد با وجود آنکه ارنستو والورده گفته بود جریمه‌اش نکرده.

دشان در کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره وضعیت این بازیکن در نوکمپ گفت: «عثمان مدتی با ما بوده، گاهی دیر می‌آید هرچند مطمئنم در دفاع از خودش می‌گوید من تنها کسی نیستم که دیر می‌آیم اما در باشگاه بزرگی مثل بارسلونا یا تیم ملی فرانسه یا هر جای دیگر باید به جزییات توجه کند. این بخشی از زندگی و الزامات یک فوتبالیست حرفه‌ای است. باید اصلاح شود تا حس منفی به وجود نیاید. این اتفاق تکرار شده و هر چه زودتر بفهمد برای همه بهتر است.»

بارسلونا تابستان سال قبل با 145 میلیون دلار این بازیکن را از بوروسیادورتموند خریده و با وجود آنکه تا به حال نتوانسته انتظارات را برآورده کند اما همچنان حامی او است و می‌خواهد پیشرفت کند، نگرانی باشگاه از وضعیت تغذیه او در فصل قبل که چهار ماه به دلیل مصدومیت بازی نکرد نیز وجود داشت.

بازیکن تیم ملی فرانسه این فصل را خوب شروع کرده و در شش بازی اولش پنج گل زده اما یک ماه و نیم است که در لیگ در ترکیب اصلی قرار نگرفته و جای خود را به آرتور ملو داده است. او در بازگشت بارسلونا مقابل رایووایکانو گل مهمی زد در حالی که به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود و در بازی سه‌شنبه گذشته با اینتر در لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی قرار داشت اما پنجشنبه در تمرین حاضر نشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز