خبرگزاری کار ایران

ابداء جایزه‌ای با نام "مسی" برای ستاره‌های آینده!

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۰۷۰

خاویر تباس رئیس لالیگا از برگزاری یکی از دیدارهای لالیگا در سال آینده در کشور آمریکا خبر داد.

به گزارش ایلنا، بعد از قرارداد لالیگا با شرکت relevent مبنی بر برگزاری یک دیدار در از لیگ اسپانیا در کشور آمریکا، رئیس لالیگا برای تحقق این امر اصرار دارد. این قرار داد 15 ساله است. اما فدراسیون فوتبال اسپانیا مخالف جدی این قضیه است و باید دید در نهایت برای این اتفاق با رئیس لالیگا به توافق می رسند یا خیر.

خاویر تباس رئیس لالیگا در این مورد اظهار داشت: توافق هایی صورت گرفته و درخواست خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده ایم و منتظر پاسخ هستیم. باید با بارتامئو دیداری داشته باشم و پیرامون مسائل مختلف صحبت هایی را با هم انجام دهیم. حتما نظرش راجع به برگزاری یکی از بازی های لالیگا در آمریکا را جویا خواهم شد. قطعا اگر امسال هم این اتفاق رخ ندهد برای سال آینده آمادگی برگزاری یک بازی در آمریکا را خواهیم داشت. ماجرای دادگاهی شدن این موضوع ارتباطی به باشگاه بارسلونا ندارد.

وی افزود: معتقدم وقتی مسی از فوتبال خداحافظی کرد و بازنشسته شد جایزه جهانی به نام او اختراع کنیم مانند جایزه پوشکاش. حتما ایده جذاب و پر طرفداری خواهد بود. امیدوارم خود مسی هم این ایده را دوست داشته باشد. به نظر من مسی بهترین بازیکن فوتبال تمام دوران است. اگر تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند هیچ بازیکنی به گرد آمار و ارقام او نخواهد رسید و زمانی که از فوتبال خداحافظی کند قطعا من رئیس لالیگا نخواهم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز