خبرگزاری کار ایران

اتفاق عجیب در تیم ملی وزنه‌برداری؛

وقتی سرمربی تیم ملی پرده گوش وزنه‌بردار را پاره کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۰۰۰

ملی‌پوش وزنه‌بردای کشورمان از پاره شدن پرده گوشش در اثر ضربه مربی خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برخورد فیزیکی سرمربی با بازیکنان در رشته‌های مختلف ورزشی تا کنون در ایران و کشورهای مطرح دیده شده است و ابروی شکافته‌ شده دیوید بکام بر اثر پرتاب لنگه کفش از سوی فرگوسن یا درگیری میثاقیان و خداداد عزیزی با بازیکنان روی نیمکت از این دست اتفاقات بوده‌اند ولی آسیب فیزیکی جدی در اثر این برخوردها موردی است که کمتر دیده شده است.

ماجرای برخورد محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با محمدرضا براری ماجرایی از این دست است که از سوی وزنه‌بردار ملی‌پوش کشورمان مطرح شد و برخلاف انتظار، سرمربی تیم ملی هم سعی در انکار و تکذیب این موضوع نداشت و انجام چنین کاری را تایید کرد.

محمدرضا براری معمولاً رابطه خوبی با برخواه نداشته و این رابطه بعد از نتایج بازی‌های آسیایی تیره‌تر شد ولی به خاطر کمبود وزنه برداران باتجربه و کنار رفتن برخی نفرات مثل بهداد سلیمی، سعید علی حسینی و کیانوش رستمی در اردو ماند.

او با تغییر اوزان به دسته ۱۰۹ کیلوگرم کوچ کرد و جزو نفراتی بود که همگان از او انتظار مدال در مسابقات جهانی ولی عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشت و با عنوان ششمی به کار خود پایان داد تا شاید دیگر از سال آینده شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی نداشته باشد.

بعد از بازگشت حالا این وزنه بردار باتجربه از یک اتفاق عجیب و تلخ پرده برداشته است. او ادعا می کند محمدحسین برخواه در حین برگزاری مسابقه با ضربه ای که به صورتش زده، باعث پارگی پرده گوشش شده است!

درباره این اتفاق اینطور توضیح می دهد: «در حالی که می خواستم برای حرکات دوضرب روی تخته بروم، برخواه ضربه ای را به صورت من زد تا مثلا آماده تر شوم! در همین حین پرده گوش من پاره شد و همان لحظه هم حس خیلی بدی داشتم. این اتفاق باعث شد وقتی برای حرکات دوضرب روی تخته رفتم، سرگیجه داشته باشم و اصلا نتوانم عملکرد خودم را به نمایش بگذارم. غیر از این بود مطمئن باشید می توانستم مدال بگیرم.

وی درباره اینکه چطور این ضربه باعث پارگی پرده گوش او شده، می گوید: واقعا عجیب بود و من همان لحظه به مربیان گفتم که اتفاقی برای گوش من افتاده است. البته برای برخواه که گویا خیلی مهم نبود! البته او بعدا به اتاقم آمد و از من حلالیت طلبید. با این حال همه می دانند سرمربی تیم ملی از اول دوست نداشت من به مسابقات جهانی بروم.

محمدحسین برخواه در گفتگویی در این خصوص اعلام کرد که ضربه به صورت براری برای وارد کردن شوک به او سرحال شدنش هنگام رفتن روی تخته بوده است و تعمداً باعث پاره شدن پرده گوشش نشده است. برخواه تاکید کرد که بلافاصله از براری حلالیت طلبیده و حالا هم بار دیگر از او معذرت می‌خواهد.

با وجود این توضیحات به نظر نمی‌رسد روابط این دو که به تیره‌و‌تار ترین شکل ممکن خود رسیده است مجدداً حسنه شود و به احتمال زیاد دیگر شاهد همکاری مشترکشان در تیم ملی وزنه‌بردای نخواهیم بود.

وقتی سرمربی تیم ملی پرده گوش وزنه‌بردار را پاره کرد

آخرین خبر در مورد وضعیت براری حاکی از آن است که امروز برای درمان به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کرد.

دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در این باره گفت: محمدرضا براری ملی پوش وزنه برداری که در جریان رقابت های جهانی از ناحیه گوش دچار آسیب دیدگی شده بود، ظهر امروز با حضور در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینه قرار گرفت و مقرر شد پروسه درمان این ورزشکار توسط متخصص گوش، حلق و بینی پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز