خبرگزاری کار ایران

موضع باشگاه استقلال درباره شایعه بازگشت تیام و چپاروف

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۲۱

طی روزهای اخیر بار دیگر شایعه بازگشت مامه تیام و سرور جپاروف دو ستاره سابق استقلال به این تیم داغ شده است.

به گزارش ایلنا، استقلال در این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده کند و این مساله باعث شده تا بار دیگر شایعه بازگشت دو ستاره سابق این تیم به جمع آبی‌پوشان داغ شود. خطیر، معاون باشگاه استقلال که در این باره با رادیو ورزش صحبت می کرد، گفت:« خودم از طریق رسانه ها این موضوع را شنیدم، همیشه بازار شایعات داغ بوده و حداقل خود من در جریان این موضوع نیستم و خواسته ای هم وجود نداشته است. من دیدم که یکی دو روزنامه این مطالب را نوشته اند ولی این فضا اصلا قشنگ نیست چون این شایعه ها بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار می دهد و قیمت بازیکنان را عوض می کند. هواداران هم کمک کنند قیمت بازیکنان تغییر نکند و باشگاه ها در سکوت و آرامش نقاط ضعف و قوت خود را پوشش بدهند.»

او هم چنین در خصوص حضور احتمالی یکی از مربیان ایرانی در کادر فنی تیم گفت:« تا الان شفر چنین درخواستی از ما نداشته و به او اعلام کرده ایم اگر کسی را مد نظر دارد به ما اعلام کند. ما هم با کمال میل خواسته سرمربی را اجابت می کنیم.»

پروسه بازگشت تیام و چباروف به استقلال حتی اگر عملی نشود تیم برای رسیدن به روزهای خوب خود در تعطیلات زمستانی نیاز به چند بازیکن جدید خواهد داشت چرا که بازیکنان جایگزین اصلا عملکرد خوبی نداشته اند و شاید این اخبار ناشی از درخواست های هواداران باشد. هواداران حتی از باشگاه خواسته اند امید نورافکن را هم به تهران برگرداند به خصوص که این بازیکن اینروزها جایی در ترکیب تیم شالروا ندارد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در این مصاحبه در مورد آخرین وضعیت اسماعیلی و روزبه چشمی هم توضیح داد و گفت:« اسماعیلی روز گذشته به باشگاه آمد و چشمی هم وکیلش را به جلسه کمیته انضباطی فرستاد چون خودش در تیم ملی حضور داشت. هر دو بازیکن از بازیکنان خوش اخلاق و با آتیه فوتبال ایران هستند. هر دو بازیکن پسرهای باشخصیتی هستند. آن اتفاق رخ داده و باشگاه هم از آنها خواسته تا بابت کارشان توضیح بدهند. اسماعیلی هم از شفر عذرخواهی کرد و هم از شخص فتحی. ما نمی خواهیم با این بازیکنان برخورد قهری داشته باشیم چون آنها سرمایه استقلال هستند. در یکی دو روز آتی باشگاه نظر خودش را اعلام می کند ولی نظم و انضباط تیمی برای ما بسیار مهم است و ما خیلی به این مساله اهمیت می دهیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز