خبرگزاری کار ایران

تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ۱۴ شهید و زخمی بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۶۸۱

در جریان درگیری‌های مبارزان مقاومت با گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی که با هدف ترور یکی از فرماندهان گردان‌های شهید عزالدین قسام به شرق خان یونس حمله کرده بودند، هفت نفر شهید و هفت فلسطینی دیگر مجروح شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای خاطر نشان کرد که گروه ویژه‌ای از نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه با یک خودروی غیرنظامی وارد منطقه مسجد «شهید اسماعیل ابو شنب» در عمق سه کیلومتری شرق خان یونس شدند.

این گروه از نظامیان صهیونیست یکی از فرماندهان گردان‌های قسام به نام «نور برکه» را ترور کردند و زمانی که مبارزان قسام متوجه این مساله شدند، با آنها وارد درگیری شدند که در این لحظه، جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز به کمک نظامیان این رژیم آمدند و با بمباران، تلاش کردند پوشش لازم برای عقب‌نشینی این گروه از نظامیان صهیونیست را  فراهم کنند که در جریان آن نیز تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت کشور فلسطین در غزه قبل از این از وقوع درگیری در شرق خان یونس خبر داده و اعلام کرده بود که در جریان این درگیری چندین فلسطینی شهید یا زخمی شده‌اند و سرویس‌های امنیتی به حالت آماده‌باش کامل درآمده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز