خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر در دیدار با شیخ سلمان:

نبض فوتبال آسیا در ایران می‌تپد / حق ایران است که میزبان تیم‌های عربستانی باشد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۸۳۹

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: حق تیم های ایرانی است که در ایران میزبان تیم های عربستانی باشند.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار با شیخ سلمان، گفت: از شما رسما دعوت می کنم در سفر بعدی به همراه هم از جاذبه های فرهنگی و مذهبی ایران بیشتر دیدن کنید.

وزیر ورزش و جوانان افزود: معتقدم نبض فوتبال آسیا در ایران می تپد و لازم است از همکاری های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا تشکر کنم. خصوصا تلاش های شما برای استاندارد سازی باشگاهها در فوتبال آسیا بسیار اثرگذار است.

سلطانی فر گفت: برای آماده بازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وزیر ورزش و جوانان از شیخ سلمان خواست حمایت خود از باشگاههای ایران ادامه دهد و تاکید کرد: حق تیم های ایرانی است که در ایران میزبان تیم های عربستانی باشند و از کنفدراسیون فوتبال آسیا و شما انتظار داریم که ورزش از مسایل سیاسی جدا باشد. ما ورزش و بخصوص فوتبال را پیوند دهنده ملتها می دانیم و معتقدیم پیام آور صلح و دوستی ملتهاست.

سلطانی فر با اشاره به ثبات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: ما از برنامه‌ها و قدم های موثر شما حمایت کرده و این موضوع را جدی دنبال می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام جهانی در تمام رده‌ها بسیار موفق بوده است و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

سلطانی فر شیخ سلمان را یک مدیر فعال و موفق دانست و گفت: احساسات متقابل برادرانه بین ما بر قرار است و ان‌شاالله در آینده ای نزدیک دیدارهای ما ادامه خواهد یافت. ظرفیت های فوتبال ایران در کنار کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب موفقیت بیشتر فوتبال آسیا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: از رهبر معظم انقلاب تا دکتر روحانی ریاست جمهور و ریاست مجلس و نمایندگان مردم در مجلس و اعضای دولت و طرفداران پر شمار فوتبال ایران همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسایل آن توجه زیاد دارند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز