خبرگزاری کار ایران

باید در تمامی دقایق تمرکز لازم را داشته باشیم

اویوا: می‌خواهیم اولین تیمی باشیم که پرسپولیس را در آزادی شکست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۷۰۴

سرمربی کاشیما آنتلرز امیدوار است شاگردانش با جام ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

به گزارش ایلنا، گو اویوا در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خارج از خانه همیشه سخت هستند. در این دوره بازی‌های سحتی دور از خانه داشتیم اما اگر ما بتوانیم همانطور که پیش بینی کرده ایم بازی را کنترل کنیم می‌توانیم به نتیجه برسیم.

"برای عبور از جو آزادی چه تفکری دارید و آیا قادر به عبور از جو پرطرفدارترین تیم قاره هستید؟" اویوا در پاسخ به این سوال گفت: همانطور که گفتم از نظر تعداد تماشاگر و صدا استادیوم اینکه نتوانیم ارتباط کلامی استفاده کنیم سخت است و باید از زبان بدن استاده کنیم. از ژاپن تماشاگر کمی آمده‌اند و اما از آنها روحیه خواهیم گرفت.

پرسپولیس در این فصل در خانه نتایج خوبی گرفته و این امیدواری بزرگ آنهاست. نگران انگیزه آنها با توجه به شکست ناپذیری در خانه نیستید؟: البته این را می دانیم پرسپولیس در خانه خوب بازی می کند و این اطلاعات را دریافت کردیم اما فردا به دنبال این خواهیم بود تا اولین تیمی باشیم که پرسپولیس را در خانه شکست دهیم.

اویوا در پاسخ به این سوال که ساعت متفاوت و مشکلی که برای پرسپولیس شکل گرفت در ایران برای شما چطور است تا به مشکل نخورید؟ گفت: جواب ما این است که استراتژی خاصی نداشتیم و این بازی عادی ای سی ال بود. بازی هایی که در روزهایی عادی در کاشیما برگزار می شود اما در ژاپن در روزهای آخر هفته تماشاگر پر می شود و تنها برای این بود تا هم بازی زیبا شود و هم اینکه از بلیت فروشی به نتیجه خوبی برسیم.

خبرنگار AFC  از اویوا پرسید: نیمه دوم برای شما ایده آل بود. چه خواهید کرد تا بازی فردا نیز برای شما ایده آل باشد؟ سرمربی کاشیما در پاسخ گفت: در مورد بازی ایده آل من باید بگویم که برای ما این است که دفاع سخت باشد و نیمه تهاجمی هم خوب عمل کنند و ترکیب این دو ایده ال من خواهد بود. همانطور که گفتم ما باید برای تمام دقایق تمرکز لازم را داشته باشیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز