خبرگزاری کار ایران

نمازی: این تعطیلی‌های پی‌درپی لیگ طبیعی نیست/ تراکتورسازی از قبل هماهنگ‌تر شده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۵۲۲

سرمربی ذوب آهن از تقابل با تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی گفت: خوشحالم که در شهر تبریز بازی خوبی را مقابل تیم پرطرفدار تراکتور پیش رو داریم و امیدوارم با پیروزی شیرین از زمین خارج شویم. محرومی برای بازی فردا نداریم اما نژادمهدی به دلیل مصدومیت همراه تیم نیست. ما مقابل تیمی قرار می‌گیریم که امسال با آمدن مالک جدید و هزینه‌هایش تیم یک‌دستی را آماده مسابقات کرده‌اند. تراکتورسازی تیم پرستاره‌ای است و بازی سختی پیش‌رو داریم.

او افزود: تراکتورسازی از اوایل فصل هماهنگ‌تر شده و می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز شود. اما ما هم دست و پا بسته نیستیم. تاکنون فوتبال خوبی ارائه کرده‌ایم. مشکل ما در فاز گلزنی بوده و امیدوارم با تمرین‌هایی که کرده‌ایم مشکل گلزنی را نیز برطرف کرده‌ باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: معتقدم تیم ما در جایگاهی که لیاقتش را دارد، قرار نگرفته است و ما به غیر از یک بازی در جام حذفی، در بقیه بازی‌ها تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه به دلایل مختلف از جمله حواشی داوری و بی دقتی‌ها نتوانسته‌ایم نتایج لازم را بگیریم. نمی‌خواهم روی داوران فشار ایجاد کنم اما در بازی قبل هم یک پنالتی صد درصد برای ما گرفته نشد. مقابل همه تیم‌های قدرتمند می‌توانیم حریف سرسختی باشیم و برای بازی فردا نیز برای کسب سه امتیاز وارد میدان می‌شویم. تیم ما روی غلتک افتاده و بازی‌های خوبی ارائه می‌دهیم اما از نظر نتیجه‌گیری از هدف‌مان عقبیم. بعضی از مصدومان‌مان نیز به بازی فردا می‌رسند و مشکلی از این بابت نداریم.

نمازی هم‌چنین درباره تعطیلی‌های لیگ نیز گفت: این تعطیلی‌های پی‌درپی طبیعی نیست اما باید بدانیم که فوتبال ایران هم طبیعی نیست. کادرفنی تیم ملی باید بازیکنان را برای جام ملت‌ها آماده کند اما نمی‌دانم چرا نظر سرمربی تیم ملی این است که لیگ ایران بازیکنان را آماده تورنمنت نمی‌کند و دوست دارد خودش آن‌ها را آماده کند. باید با این مساله کنار آمد و در آینده باید تعامل بهتری بین کادرفنی تیم ملی و باشگاه‌ها ایجاد شود تا این همه تعطیلی در لیگ نباشد.

مربی پیشین تیم ملی عنوان کرد: کی‌روش معتقد است که لیگ برتر، بازیکنان را از نظر تاکتیکی و فیزیکی به شرایط لازم نمی‌رساند. اما ما در جام جهانی دیدیم که بازیکنان لیگ برتر کارایی خوبی در تیم ملی داشتند و معقتدم بسیاری از تیم‌ها خوب کار می‌کنند. خود ما در ذوب‌آهن سعی می‌کنیم استانداردهای بین‌المللی را رعایت کنیم. بازیکنان تیم ما از نظر میانگین دوندگی از بازیکنان بین‌المللی چیزی کم ندارد. آقای کی‌روش سطح لیگ برتر ایران را در سطح استاندارد نمی‌داند.

وی هم‌چنین درباره محسن مسلمان گفت: نمی‌خواهم زیاد درباره این موضوع صحبت کنم اما قرار نبود این بازیکن از تیم اخراج شود. مساله‌ای بود که با او برخورد کرده و تذکر دادیم. به او گفتیم چنین اتفاقی در یک تیم حرفه‌یی نمی‌تواند بیفتد. او نیز به تیم ما برگشته و خوب کار کرده است. فعلا از مسلمان راضی هستیم و چیزهایی که از او خواسته‌ایم را انجام داده است. اما معتقدم یک بازیکن هر روز باید در شرایط خوبی باشد و باید خودش را به مربی تحمیل کند تا فیکس تیم باشد. متاسفانه فوتبال ایران را می‌توان بازیکن‌سالار نامید و بازیکن فکر می‌کند باید تا پایان فصل، فیکس باشد. یک مربی هم  باید آن‌قدر بی‌عقل باشد که یک بازیکن خوب را از ترکیب خارج کند.

سرمربی ذوب آهن هم‌چنین درباره حریف فردای تیمش توضیح داد: تراکتورسازی از کناره‌ها خطرناک است اما شیوه بازی آن‌ها این‌گونه نیست که از کناره‌ها سانتر کنند و بیش‌تر به مرکز زمین تمرکز دارند. تراکتورسازی دوست دارد روی زمین بازی کند و مهاجم‌های باکیفیتی دارد. دو بازیکن خارجی این تیم از کیفیت بالایی برخوردارند. ما هم سعی می‌کنیم بازی را در کنترل خودمان داشته باشیم.

نمازی درمورد جدایی تبریزی تصریح کرد: این بازیکن ۶ سال در تیم ذوب‌آهن حضور داشت و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت اما متاسفانه چند تیم از جمله استقلال و تیم‌های خارجی به دنبال جذبش بودند. این موضوع باعث شد دل او با تیم نباشد. وقتی دیدیم که این بازیکن دلش با ذوب آهن نیست سعی کردیم به دنبال درآمدزایی از او باشیم . خواستیم او را به استقلال بفروشیم. خوشبختانه با آمدن ارسال مطهری و رحیم زهیوی سعی کردیم مشکل‌مان را برطرف کنیم.

نمازی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا حضور تماشاگران تراکتورسازی در بازی ما تاثیرگذار خواهد بود و آرزو می‌کنم تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. بازیکنان ما هم کم‌تجربه نیستند و سعی می‌کنند با این شرایط کنار بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز