خبرگزاری کار ایران

گلایه نادر دست نشان از برنامه نود؛ کار من درست بود یا شفر!

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۳۹۲

تمجید از مهدی اسلامی و گلایه از برنامه نود محور اصلی صحبت‌های سرمربی مس در کنفرانس خبری بعد از دربی بود.

به گزارش ایلنا، نادر دستنشان بعد از برتری تیمش در دربی گفت: دربی همیشه مشکل ساز است و دیدید که مس رفسنجان انگیزه زیادی برای پیروزی داشت که امیدواریم در ادامه هم چنین انگیزه‌ای داشته باشند. روز گذشته فقط 20 دقیقه روی این چمن راه رفتیم و اصلا به شرایط چمن مصنوعی آشنا نبودیم. 120 دقیقه بازی با سپاهان به بازیکنانم فشار آورده بود و از این بابت نگران بودیم. در نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و فقط یک موقعیت را با بی دقتی از دست دادیم. در نیمه دوم مس رفسنجان فشار آورد و ما قصد داشتیم از خلاء پشت مدافعان این تیم استفاده کنیم و فکر می‌کنم تعویض‌هایی که انجام دادیم جواب داد و این پیروزی شیرین را به مردم کرمان هدیه می‌کنیم.

سرمربی مس در رابطه با سیو سه امتیازی مهدی اسلامی و فشارهایی که روزهای گذشته در رسانه‌ها بابت پنالتی‌های بازی مقابل سپاهان روی دروازه‌بان تیمش وجود داشت، تاکید کرد: من با تیمم زندگی می‌کنم و مهدی اسلامی و آرمان شهدادنژاد دو دروازه‌بان بسیار خوب تیم ما هستند. در بازی مقابل سپاهان تصمیمم درست بود. در طول سال‌هایی که در لیگ یک مربیگری می‌کنم روی مهدی اسلامی شناخت کافی دارم و می‌دانم دروازه‌بان پنالتی گیری است. در فاصله چهار روز لطف خدا شامل اسلامی شد و نشان داد که تصمیم من درست بوده اما آن روز نتوانست پنالتی بگیرد.

وی با گلایه از آنالیز برنامه نود گفت: کارشناسان نود شفر را به خاطر عدم استفاده از مهدی رحمتی در ضربات پنالتی مقابل سایپا زیر سوال بردند و من را هم که این کار را کردم و از اسلامی استفاده کردم زیر سوال می‌برند؛ کدام یکی درست است؟ اگر کار من غلط بود چرا از شفر انتقاد می‌کنید؟ متوجه نشدم که کدام کار درست بود اما خوشبختانه اسلامی پنالتی گرفت. البته خودش مهم بود و من او را در ترکیب گذاشتم تا خودش جبران کند. شاید مهدی هیچوقت خودش را نمی‌بخشید. این درس بزرگی بود برای من و مربیان که روحیه بازیکن را زنده کنند.

دستنشان در خصوص داوری این بازی اظهار داشت: انتظارم از آقای زیاری بیشتر از این بود چون داور جوان و خوبی است. احساس می‌کنم در شرایط خوبش نبود. می‌دانم که سطح بالاتری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز