خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی اهواز خبر داد:

پرداخت تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریالی مقاوم سازی مسکن به روستائیان اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۲۱۶

بخشدار مرکزی شهرستان اهواز گفت: تسهیلات مقاوم سازی و ساخت و ساز مسکن به روستائیان این شهرستان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی بلم چی در جلسه بررسی مشکلات روستاها که با حضور دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: به متقاضیان در روستاها تسهیلات 250 میلیون ریالی مقاوم سازی وساخت و ساز مسکن پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه ضمانت برای تسهیلات به صورت زنجیره ای است، افزود: این تسهیلات با تنفس یکساله، پنج درصد و بازپرداخت 12 ساله می باشد.

بخشدار مرکزی اهواز در ادامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) از زحمات دهیاران در زمینه حمایت و پشتیبانی از برگزاری مراسمات عزاداری ماه های محرم و صفر بویژه اربعین حسینی، تشکر و قدردانی کرد و بر لزوم تعظیم هرچه با شکوهتر شعائر اسلامی علی الخصوص موضوعات مرتبط با اهل بیت(ع)  تاکید نمود.

بلم چی گفت: دهیاران و شوراهای روستاها جزئیات پرداخت این تسهیلات را به روستائیان اطلاع رسانی کنند.

وی در ادامه با اشاره به طرح اندیشه روز بیان کرد: دهیاران نسبت به تشکیل کمیته های این طرح اقدام و به بخشداری ارسال نمایند.

بخشدار مرکزی اهواز در خصوص بیمه منازل روستایی نیز گفت:  منازل مسکونی این بخش با همکاری اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان و به همت بنیاد برکت زیر پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز