خبرگزاری کار ایران

تبعید دوباره حسین حسینی به نیمکت

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۷۳۳

گلر استقلال بعد از جنجال‌های زیاد تنها 3 بازی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از چالش‌های ترکیب استقلال از ابتدای فصل، انتخاب گلر اصلی این تیم از بین مهدی رحمتی و حسین حسینی بود که همواره با حرف و حدیث‌هایی همراه بود است.

وینفرد شفر فصل را با رحمتی آغاز کرد و تا چند هفته قبل کاپیتان آبی‌ها پای ثابت ترکیب اصلی بود و حتی در دیدارهای جام حذفی هم از حضور وی در ترکیب استفاده می‌شد و همین موضوع در چند مقطع، حسینی را به واکنش وا داشت.

گلر جوان آبی‌ها که فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب تیم داشت و رکورد بسته نگه‌داشتن دروازه در تاریخ لیگ برتر را هم جابجا کرده بود، در اردوهای اخیر تیم ملی همواره پای ثابت فهرست کی‌روش بوده ولی نیمکت نشینی در استقلال جایگاه او را در تیم ملی هم با خطر مواجه کرده بود و همین موضوع باعث شد وی حتی بحث جدایی را هم مطرح کند.

جنجال‌های ایجاد شده در نهایت حسینی را به ترکیب اصلی رساند ولی عملکرد او با نمایشی که در فصل قبل داشت قابل مقایسه نبود.

حسینی در بازی با سایپا در هفته نهم لیگ برتر وارد ترکیب اصلی شد و خیلی زود روی یک اشتباه که محصول همکاری مشترکش با خط دفاع بود مغلوب علی دشتی شد. گلی که البته آبی‌ها جبرانش کردند و در نهایت 2 بر یک پیروز شدند.

در بازی حیثیتی استقلال با سپاهان تنها یک توپ خطرناک روی دروازه آبی‌ها آمد که حسینی نتوانست مقابل آن ایستادگی کند و آبی‌ها 3 امتیاز خانگی را از دست دادند.

دیگر بازی حسینی بازهم برابر سایپا اینبار در جام حذفی رقم خورد که او دوبار توسط ترابی و حاج‌محمدی مغلوب شد و کار به ضربات پنالتی کشید و در این ضربات هم گلر جوان آبی‌ها نتوانست مانع برتری سایپا و صعود این تیم شود.

بعد از این 3 بازی شفر تصمیم گرفت مقابل ماشین‌سازی بار دیگر رحمتی را به ترکیب اصلی بیاورد و اینبار دیگه بعید است به این زودی‌ها دست به تغییر گلر اصلی تیمش بزند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز