خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر کرج در گفت‌وگو با ایلنا:

به شهردار جدید کرج خوش‌بین هستیم/کمالی‌زاده پروژه‌های عمرانی را فعال کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۶۵۰

رییس شورای شهر کرج معتقد است که «علی اصغر کمالی‌زاده» شهردار جدید کرج دارای حمایت حداکثری شورا است و در همین مدت کوتاه توانسته تمام پروژه‌های عمرانی این شهر را فعال کند که همین اقدامات ، شورای شهر را نسبت به آینده شهرداری کرج خوش‌بین‌تر می‌کند.

عباس زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آغاز به کار «علی اصغر کمالی‌زاده» شهردار جدید کرج گفت: شورای شهر کرج با 13 رای که به معنای رای حداکثری  و اجماعی است،  کمالی زاده را به عنوان شهردار کرج انتخاب کرده است که این رای نشان از حمایت شورای شهر کرج از شهردار جدید دارد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم که این حمایت از ایشان استمرار داشته باشد و شهردار جدید همانطور که در این مدت کوتاه سرپرستی و یک هفته تایید حکم به عنوان شهردار توانسته است پروژه‌های عمرانی کرج را فعال کند در آینده نیز قویا کار خود را پیش ببرد.

رییس شورای شهر کرج با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری کرج اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعاتی که شهردار جدید کرج باید در دستور کار و برنامه‌های خودش قرار بدهد شامل ایجاد درآمد ،تامین منابع مالی،اجرای برنامه‌های تصویب شده در شورای شهر از برنامه‌های فرهنگی گرفته تا عمرانی می‌شود.

زارع با اشاره به انتخاب نافرجام چند شهردار برای شهر کرج در ماه‌های اخیر و آینده شهردار جدید نیز خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که هم اکنون شهرداری برای کرج انتخاب شده است که 13 رای یعنی رای مثبت تمام اعضای شورای شهر را داشته است. شهرداران قبلی که انتخاب شده بودند تعداد آراءشان حداکثری و حداقلی بود اما شهردار جدید کرج با 13 رای مثبت اعضای شورای شهر دارای پشتوانه بسیار قوی است که با همین پشتوانه می‌تواند قوی و جدی تا پایان دوره فعالیت‌های مثبتی داشته باشد.

وی همچنین در بیان ویژگی‌های مثبت شهردار جدید کرج نیز گفت: «کمالی زاده» از نیروهای جوان و تحصیل کرده است که خود در مجموعه شهرداری کرج رشد کرده است و مجموعه این عوامل باعث می‌شود که نسبت به دوره کاری او در شهرداری خوش‌بین و به او امیدوار باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز