خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان عنوان کرد:

تاثیر پارک علم و فناوری خوزستان در رشد نوآوری های استان

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۶۱۱

استاندار خوزستان با بیان اینکه پارک علم و فناوری خوزستان توانسته تاثیر خوبی در رشد نوآوری ها در استان داشته باشد، گفت: پارک علم و فناوری خوزستان در حوزه فناوری اطلاعات و نوآوری، با خودباوری و نگاهی نو به مسایل، کار را با جدیت دنبال کرده و ما شاهد نوآوری های خوبی در استان هستیم، هرچند سرعتمان را باید بیشتر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری تولید محتوای سروین در اهواز، اظهار کرد: دو سال پیش ما شاهد انعقاد تفاهم نامه های اشتغالزا در حوزه فناوری ارتباطات استان بودیم و خوشحالیم که تفاهم نامه های ما یکی پس از دیگری جنبه عملی پیدا و اشتغال قابل ملاحظه ای را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: این مرکز نیز یکی از خروجی های آن تفاهم نامه ها می باشد. خوشبختانه استان خوزستان در حوزه فناوری اطلاعات در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است. فناوری اطلاعات مبنا و محور دانایی، برگرفته از تولید علم بوده و می تواند اشتغال ایجاد کرده و خلق ثروت کند و نیز باعث توسعه و پیشرفت کشور شود.

استاندار خوزستان در پایان گفت: باید تلاش شود مراکز تولید محتوا در استان زیاد شوند. در مناطق مختلف استان و به ویژه اهواز چنین مراکزی را راه اندازی و ساماندهی کنند؛ چرا که می تواند تاثیر بسزایی در اشتغال زایی جوانان داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز