خبرگزاری کار ایران

طرفداران پرسپولیس به دنبال انتقام از ژاپنی‌ها؛ آزادی ترسناک می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۷۸

بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست در ژاپن، طرفداران حریف را یکی از عوامل ثبت این نتیجه عنوان کردند.

به گزارش ایلنا، همیشه می‌گوییم بهترین هواداران دنیا را داریم و هیچ جای دنیا چنین پتانسیلی را در ورزشگاه‌های فوتبال نمی‌بینیم. این مساله در مورد هواداران پرسپولیس هم صدق می‌کند و با صبری که هواداران این تیم در پی مشقات یک سال اخیر چشیده‌اند شاید قهرمانی آسیا حق آنها باشد اما آنها برای بازی برگشت با کاشیما باید کار دشوارتری از تمام بازی‌های قبل انجام دهند؛ این بار واقعا به کمک تیم شان بیایند.

شاید باور کردنی نباشد اما در ورزشگاه کاشیما فقط 37 هزار تماشاگر روی سکوها بودند که یکی دو هزار نفرشان هم ایرانی و طرفدار پرسپولیس به حساب می‌آمدند. با این حال همان 35 هزار نفر بدون توهین به بازیکنان و نیمکت پرسپولیس و البته داور، حمایت فوق‌العاده‌ای از تیم خود داشتند تا جایی که عرصه را برای پرسپولیس تنگ کردند. همین حالا برخی بازیکنان پرسپولیس یکی از دلایل باخت‌شان را همین تشویق همه جانبه تماشاگران حریف می‌دانند و این می‌تواند یک الگوی ویژه برای هواداران پرسپولیس در بازی برگشت باشد.

درست که جو ورزشگاه آزادی و 80 هزار تماشاگر روی سکوها می‌تواند هر حریفی را به رعشه بیندازد اما شاید بهتر باشد هواداران پرسپولیس هم مثل کادر‌فنی تیم محبوب‌شان برای بازی شنبه آینده استراتژی متفاوت و ویژه‌ای داشته باشند. هواداران پرسپولیس معمولا ساعت‌ها قبل از شروع بازی به ورزشگاه می‌آیند و آنقدر تشویق می‌کنند که در زمان مسابقه انرژی‌شان تخلیه می‌شود و مثل تماشاگران تلویزیونی نای تشویق ندارند.

البته لیدرها معمولا بخش‌های مختلف ورزشگاه را به تشویق وا می‌دارند اما تشویق‌ها یکپارچه، همه جانبه و مستمر نیست و اگر هم کلیت داشته باشد برای لحظاتی کوتاه اتفاق می‌افتد. از این جهت شاید از امروز و در فضای مجازی هواداران پرسپولیس باید با روش و پلنی متفاوت دنبال تشویق همه جانبه و مستمر باشند چرا که قرار است این بار نقش متقاوتی را در سرنوشت تیم‌شان ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز