خبرگزاری کار ایران

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در استان مازندران برگزار شد ؛

معاون سیاسی سپاه: در برابر ظالمان ساکت نمی‌نشینیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۳۲۱

راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان با حضور پر شور دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان و گروههای مختلف مردمی صبح امروز یکشنبه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و با شور انقلابی و ملی ۱۳ آبان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مردم در مازندران آغاز شد و مردم دیار علویان این غیورمردان و شیرزنان عرصه های مختلف انقلاب اسلامی در 45 نقطه از استان سرسبز و لاله خیز مازندران، برائت خود را از کفر و ماندگاری بر ارزش ها و آرمان ها را فریاد کردند.

با توجه به شرایط حساس کنونی که دشمن از طرق مختلف حمله به ایران را شروع کرده و ادامه می‌دهد و سیاست های خصمانه دشمن علیه انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر می شود؛ حضور پر رنگ اقشار مختلف مردم، دانشجویان، دانش آموزان در سنین مختلف بیانگر وفاداری مردم  به آرمان‌ های احیاگر اسلام ناب محمدی است.

با توجه به اینکه مسیرهای 45 گانه راهپیمایی در استان مازندران با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی از روزهای قبل اعلام و مردم مرکز مازندران ساری در دو مسیر از میدان شهید قاسمی تا امامزاده یحیی(ع) محل تجمع در امامزاده یحیی(ع) و مسیر خیابان ۱۸ دی میدان ساعت تا امامزاده یحیی(ع)  و محل تجمع در امامزاده یحیی(ع) ساری راهپیمایی باشکوهی را رقم زدند.

مردم ساری مرکز مازندران امروز در روز ۱۳ آبان میزبان سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران این مراسم در ساری هستند و از سخنان ایشان بهره مند شدند.

آمریکا مصداق طاغوت زمانه است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین راهپیمایی کنندگان مردم در ساری با اعلام اینکه آمریکا مصداق طاغوت زمانه است؛ گفت: ۱۳ آبان، نماد استکبارستیزی است و ملت ما جانانه در برابر دشمنان و استکبار چهل سال ایستاده است و مقاومت کرده است.

سردار یدالله جوانی با تاکید بر ایستادگی مردم در راه انقلاب و ارزش‌ها افزود: مبارزه با ظلم اصلی مهم در مکتب ما است و اسلام و مسلمانان همواره در برابر ظلم، ایستادند و با ظلم و جور مقابله کردند و در ادامه راه هم ما در برابر ظلم و ستم ساکت نمی‌نشینیم.

وی بیان داشت: انقلاب ما با همین حضور مردم به چهل سالگی رسیده است و ادامه انقلاب هم با همین شور و هیجان مردم و حضور حماسی آنان ادامه خواهد داشت تا انقلاب به  صاحب اصلی‌اش برسد و جهان پر از عدل و داد شود و این مساله بیانگر ریشه‌دار بودن انقلاب ما است.

برهمین اساس راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران از گلوگاه به عنوان شرقی ترین شهر تا رامسر به عنوان غربی ترین شهر مازندران با شکوه بی نظیری برگزار شد و در این بین راهپیمایی در سه شهرستان شرق مازندران در شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه هم با شکوه خاص برگزار شد.

 در نکا دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم، از مقابل ناحیه مقاومت بسیج (سپاه) تا مصلای نماز جمعه راهپیمایی کرده و از سخنان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا بهره مند می شوند.

در بهشهر هم راهپیمایی با شکوه 13 آبان  از چهار راه استقلال ، پارک ملّت و مصلی نماز جمعه برگزار شد و شهرستان گلوگاه هم میزبان حضور مردم  از میدان 22 بهمن به سمت مصلای امام علی (ع) است که سخنران این مراسم حجت الاسلام میراحمدی، امام جمعه گلوگاه  است.

در حالی که در این راهپیمایی شاهد حضور اقشار مختلف مردم از یر و جوان در سنین مختلف هستیم؛ دانش آموزان حاضر در این مراسم بزرگداشت 13 آبان از مدارس مختلف با پوشش مختلف و شور و هیجان خاص وصف ناپذیر است؛ دختران و پسرانی که با شور و حال عجیب آمدند تا همچون همیشه از ارزش ها و نظام دفاع کنند و بگویند که هستند.

شعار مرگ بر آمریکا جهان‌شمول شده است

امام جمعه گلوگاه با اشاره به تلاش های دشمن بر رخنه در بین جوانان و نفوذ بر دل و جان آنان با ترفندهای مختلف اظهار کرد: دشمن امروز در صدد است با وجود فضای مجازی و شبکه های مختلف نسل جوان ما را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کند و لذا همه پدران و مادران باید مراقبت جدی داشته و جوانان را علیه این توطئه های دشمن واکسینه کنند.

حجت الاسلام سیدابراهیم میراحمدی به ایلنا گفت: ملت ما چهل سال جانانه در برابر دشمنان و استکبار ایستاد و امروز هم مردم در آستانه چهل سالگی انقلاب با حضور در این راهپیمایی با شکوه شرکت کردند و نشان دادند که عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی همواره برای آنان در هر شرایطی اولویت است.

وی با بیان اینکه امروز با بیداری مردم و در صحنه بودن آنان، شعار مرگ بر آمریکا جهانشمول شده است؛ افزود: دشمنان بدانند که تحریم ها و توطئه های آنان بر ملت با اراده ما تاثیری ندارد و وجود برخی از مشکلات، مردم را از ادامه راه انقلاب باز نمی دارد.

راهپیمایی 13 آبان، تبری ملت از استکبار و ظلم است

مسئول شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی بهشهر گفت: نقش امام خمینی(ره) و فداکاری ملت ایران و رهبری امام‌خامنه‌ای در برهه های مختلف این انقلاب، نظام ما را بیمه کرده است و این حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان بیانگر آرمان خواهی ملت ما و تبری جستن از دشمنان است.

حجت الاسلام مهدی خوشرو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: مسلما" حضور اقشار مختلف در این راهپیمایی بیانگر آرمان خواهی و عزتمندی ملت ما است و اینکه دشمنان اسلام و انقلاب و سرکرده کفر ترامپ و همدستانش از این ملت سیلی محکمی خواهند خورد.

وی گفت: مردم ما امروز عمق انزجار خود را نسبت به آمریکا نشان دادند و اعلام کردند که هیچ گاه از ارزش ها و دفاع آرمان‌های نظام دست بر نمی دارند.

هیچ مشکلی، ما را از ادامه راه انقلاب باز نمی دارد

آرمان جعفری یکی از نوجوانان شرکت کننده در این راهپیمایی با همان مشت های گره کرده خود می گوید:  ما همان جوانان دیروز این انقلاب هستیم که پرشور تر از قبل برای دفاع از این انقلاب آماده ایم و در صحنه حاضریم و هیچ مشکل و مشکلاتی ما را از ادامه راه این نظام و انقلاب باز نخواهد داشت.

ور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: اگرچه امروز دشمنان با تحریم های مختلف و مشکلات اقتصادی عرصه را بر ما و خانواده های ما تنگ کرده اند؛ اما ما برای این انقلاب جوانان بسیار داده ایم و برای پاسداشت خون آنان هم که شده در ادامه راه انقلاب استوار می مانیم.

راهپیمایی 13 آبان نمایش شور حسینی است

 زهرا کاظمی یکی دیگر از نوجوانان در این مراسم در رابطه با علل حضورش در این راهپیمایی می گوید: آنچه ما از بزرگان خود آموخته ایم که باید در راه آرمان ها و اعتقاد و عقیده خود استوار باشیم و اکنون انقلاب ما بزرگترین ارزشی است که به آن اعتقاد داریم و برای دفاع از این انقلاب همواره آماده ایم.

وی به خبرنگار ایلنا گفت: راهپیمایی 13 آبان نمایش شور حسینی با شعور استکبارستیزی است و با الگوبرداری از این پیام بزرگان خود با گام های استوارتری در این راهپیمایی شرکت کرده و مرگ بر آمریکا را با اعماق وجودمان فریاد می زنیم تا شاهد سرنگونی ترامپ و همه دشمنان انقلاب مان باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز