خبرگزاری کار ایران

تایید خبر ایلنا توسط معاون باشگاه؛

باشگاه استقلال و قهرمانی در بخش تکذیب رسانه

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۲۰۷

باشگاه استقلال در حالی خبر صحیح خبرگزاری ایلنا را تکذیب کرد که خط خوردن 2 بازیکن از سفر به تبریز و همچنین مصاحبه معاون اجرایی باشگاه مشخص کرد خبر صادقانه و درست از طرف کدام بخش بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال این روزها به دلیل نتایج نه چندان خوب خود در لیگ برتر و جام حذفی به شدت از سوی هواداران تحت فشار است و همانطور که قابل پیش‌بینی بود این فشارها حاشیه‌هایی برای این تیم ایجاد کرده که در چنین شرایطی نقش مدیریت باشگاه در جمع کردن یا دامن زدن به حواشی پررنگ‌تر از همیشه است.

روز گذشته در جریان تمرین آبی‌پوشان و حضور امیرحسین فتحی در این جلسه و صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام شد، دو هافبک استقلال یعنی روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی با سرپرست باشگاه بگو مگویی پیدا کرده که نتیجه آن کنار گذاشتن موقت این دو بازیکن و منع از ادامه حضور در تمرینات بود. خبرگزاری ایلنا هم طبق رسالت خبری خود این مطلب را روی خروجی خود قرار داد اما باشگاه استقلال در اقدامی عجیب و در واکنش به بازتاب واقعیت از سوی ما، اقدام به تکذیب اتفاقی کرد که علناً رخ داده بود و عجیب‌تر از آن، تهدید پیگیری قانونی انتشار این خبر موثق از سوی باشگاه بود.

این اتفاق در حالی رخ داد که منع حضور روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی در همراه استقلال مقابل ماشین‌سازی و سفر به تبریز و خط خوردن نام این دو بازیکن در شرایطی که استقلال نیاز مبرم به حضور آنها در ترکیب دارد، خود به نوعی روی خبر درستی که باشگاه به اشتباه آن را تکذیب کرده صحه گذاشت.

این پایان ماجرا نبود و در ادامه، هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا (اینجا) اتفاقی که در تمرین افتاده بود و واکنش مدیریت در قبال این دو بازیکن را تایید کرد و این موضوع دلیل دیگری بر صحت خبر منتشر شده از سوی  ایلنا بود.

 ایلنا آمادگی کامل دارد که در صورت اعلام نیاز باشگاه استقلال و ادامه روند تکذیب خبر موثق ما، مستندات موجود را منتشر کرده تا برای فوتبالدوستان و طرفداران باشگاه استقلال مشخص شود چه کسی به آنها دروغ می‌گوید.

امیدواریم روزی برسد که که باشگاه‌های فوتبال ما به رسالت خبررسانی احترام گذاشته و هیچ‌رسانه‌ای به خاطر انتشار واقعیت‌ها، به بازی با احساس هواداران یا حاشیه‌سازی برای یک تیم متهم نشود و مدیران باشگاه‌ها از انتشار صحیح اخبار در جهت بهبود مشکلات موجود استقبال کنند.

باشگاه استقلال و قهرمانی در بخش تکذیب رسانه

خبری که بعد از انتشار در خبرگزاری ایلنا با تکذیب این باشگاه همراه شد... 

باشگاه استقلال و قهرمانی در بخش تکذیب رسانهباشگاه استقلال و قهرمانی در بخش تکذیب رسانه

باشگاه استقلال ساعاتی بعد، در جریان سفر به تبریز با اعلام اینکه نام این دو بازیکن از دیدار برابر ماشین سازی خط خورده است، اعلام کرد اطلاع رسانی در مورد عدم سفر این دو بازیکن به تبریز را وظیفه خود می‌داند و این خبرگزاری نیز انتظار دارد نسبت به تکذیب روز گذشته خود پاسخگو باشد.

باشگاه استقلال و هواداران میلیونی آن همواره مورد احترام این خبرگزاری بوده و رسالت این خبرگزاری هم همواره اطلاع رسانی درست اخبار در این حوزه و احترام به احساسات هواداران آن است. طبیعی است که انتشار این خبر با حاشیه‌ای که می‌توانست شکل دهد با وسواس و کسب اطلاعات کافی همراه بوده و تکذیب غیرحرفه‌ای آن باعث خواهد شد تا مثل گذشته اعتماد هواداران نسبت به صداقت باشگاه کاهش یابد (برخلاف آنچه که در آخرین خبر مدعی شده‌اند "باشگاه استقلال هواداران این تیم را جزیی از خانواده خود می‌داند و اطلاع رسانی در مورد عدم سفر این دو بازیکن به تبریز را وظیفه خود می‌داند.") اکنون امید می‌رود باشگاه بزرگ استقلال نسبت به پاسخگویی در این زمینه هر چه زودتر اقدام کرده تا هواداران این تیم که بابت نتایج ناموفق در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حذف برابر تیم 10 نفره سایپا ناراحت هستند، با واقعیت‌ها بیشتر از گذشته آشنا شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز