خبرگزاری کار ایران

مقیمی خواستار شد؛

پرداخت 20 روزه تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۰۴۴

استاندار تهران تاکید کرد که بانک‌ها و صندوق کارآفرینی امید باید ظرف مدت 20 روز تا پایان آبان‌ماه تسهیلات اشتغالزایی را پرداخت کنند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان تهران با بیان اینکه ٥ میلیارد و ٦٠٠ میلیون ریال طرح روستایی و عشایری برای تسهیلات به بانک‌ها ارسال شده، اظهارداشت: همه دستگاه‌‌های استان باید خدمتگزار مردم باشند و باید با رویکرد دیگری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مواجه شویم.

استاندار تهران متذکر شد: طرح‌های مصوب کمیته فنی کارگروه اشتغال به بانک‌ها و صندوق کارآفرینی امید باید ظرف مدت 20 روز تا پایان آبان‌ماه تسهیلات اشتغالزایی دریافت کنند.

مقیمی افزود: کارگاه‌ها باید در کشور فعال شوند تا اشتغال مهیا شود. در شرایطی که دشمن تمام عیار علیه کشور در جنگ اقتصادی قرار گرفته و نیاز است همه دستگاه‌ها، مسئولان و بانک‌ها با تمام قوا وارد شوند.

وی ادادمه داد: اعتبار پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عشایری از محل صندوق توسعه ملی تامین شده و قابل قبول نیست که قراردادی بدون دلیل از سوی بانک‌ها عودت داده شود.

استاندار تهران از عملکرد مدیران کل دفتر روستایی و عشایری استانداری، دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری و اداره کار استان در جمع آوری و ارسال پرونده تسهیلات اشتغال به بانک‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز