خبرگزاری کار ایران

فراخوان تشکل‌های کارگری قزوین برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۹۴۲

تشکل‌های کارگری استان قزوین طی اطلاعیه‌ای برای حضور انقلابی کارگران این استان در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار فراخوان داد.

به گزارش ایلنا، تشکیلات خانه کارگر، کانون بازنشستگان، اتحادیه زنان کارگر و دانشگاه علمی کاربری خانه کارگر استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن بزرگداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز؛ از ملت استوار و آگاه و انقلابی ایران اسلامی و از تمامی آحاد بویژه کارگران استان قزوین دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور آگاهانه و وحدت‌بخش و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی خود را به رخ جهانیان بکشانند.

متن فراخوان تشکل‌های کارگری قزوین به شرح زیر است:

بار دیگر روز وحدت واعلام همبستگی مجدد امت مسلمان ،غیور وشهید پرور ایران اسلامی با آرمانهای مقدس امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری فرا رسید. انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و فرزند خلف او حضرت آیت الله خامنه‌ای که الهام گرفته از مکتب سرخ حسینی  است هیچگاه در مقابل دنیای کفر واتحاد سرفرود نخواهد آورد.در همین راستا ملت مسلمان ایران بویژه کارگران در خواست داریم یکبار دیگر با حضور گسترده خود در روز ۱۳ آبان روز تبعید امام(ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ،مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتگار و صهیونیست جهانی بزنند.

لذا در این راستا از کلیه کارگران شریف استان تقاضا می‌شود با هماهنگی نهاد‌های کارگری ترتیبی اتخاذ کنند جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز ۱۳ آبان (روز دانش آموز) با خانواده‌های خود حضور بهم برسانید و همه کارگران متحد و یکپارچه انزجار خود را از استکبار جهانی به سر کردگی آمریکای جنایتکار اعلام نمائیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز