خبرگزاری کار ایران

ستاره تراکتور در گفت و گو با ایلنا/ دوست دارم کاشیما، پرسپولیس را ببرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۵۴

ستاره ژاپنی تراکتور درباره دیدار کاشیما و پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال تراکتورسازی در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر ایران با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود پیکان گذشت و موفق شد به صورت موقت به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.

سوگیتا بازیکن ژاپنی تراکتورسازی که با حضور تقوی در ترکیب تیمش حضور ثابتی دارد درباره برد تیمش در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما توانستیم حریفمان را با دو گلی که در نیمه اول زدیم شکست دهیم. حالا تیم سوم جدول هستیم و دومین برد پیاپی را کسب کردیم.

وی درباره حضور هواداران پرشور تراکتور در این بازی افزود: آنها فوق العاده بودند و ما را به خوبی حمایت کردند. از حضورشان تشکر میکنم که باعث شد ما در خانه حریف احساس تنهایی نکنیم.

هافبک ژاپنی تراکتور درباره بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و دیدار دو تیم کاشیما و پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و خوبی است اما کاشیما هم نماینده ژاپن است و از قدرت زیادی برحوردار است. امیدوارم و دوست دارم کاشیما پرسپولیس را شکست دهد و قهرمان شود.

وی درباره بازی برگشت و اینکه دوست داشت به ورزشگاه آزادی برود یا خیر گفت: خیلی دوست داشتم که برای حمایت از نماینده کشورم به ورزشگاه آزادی بروم اما فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد و بتوانم به استادیوم بروم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز