خبرگزاری کار ایران

درویش: بازیکنان ما غیرت گذاشتند/ 10 نفره مردانه جنگیدیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۳۳۲

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بازیکنان ما مردانه و باغیرت جنگیدند و با وجود 10 نفره بودن عملکرد بسیار خوبی داشتند.

به گزارش ایلنا، رضا درویش در پایان دیدار استقلال و سایپا گفت: بچه‌های ما امروز مردانه و با غیرت جنگیدند. با وجود اینکه یک نفر کمتر داشتیم بازی بسیار خوبی انجام دادند و حریف‌مان نتوانست فرصت زیادی به وجود آورد.از بازیکنان،‌ کادر فنی و به خصوص علی دایی تشکر می‌کنم و با وجود اینکه یک نفر کمتر داشتندو یک گل عقب بودند توانستند بازی را به تساوی بکشانند و در پنالتی‌ها سایپا را شکست دهند.

وی در مورد عملکرد بازیکنان گفت:‌بازیکنان انگیزه زیادی داشتند. بازی بسیار سخت بود. در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است. با وجود اینکه ما 10 نفره شدیم آنها فرصت خاصی نداشتند. حتی یک بار هم ما توپ را به تیر دروازه زدیم و در تماسی که دوستان با ما داشتند گفتند توپ گل شده است.

درویش در مورد وضعیت داوری خاطرنشان کرد: مکررا در مورد داوری صحبت کردیم. در کل داوری خوب بود اما آنطور که به ما گفتند در آن صحنه توپ به گل تبدیل شد.

مدیرعامل سایپا در رابطه با عملکرد منادی دروازه بان سایپا خاطرنشان کرد: به همین خاطر است که دایی در اکثر مسابقات به منادی اطمینان می‌کند. فلاح‌زاده هم بسیار آماده و سرحال است و حضور فلاح‌زاده با انگیزه باعث شده منادی هم اینقدر خوب باشد. آنها دوستی و صمیمیت زیادی دارند که این مسئله باعث شد ما دروازه‌بانان خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا سایپا را در نیم‌فصل تقویت می‌کنند، عنوان کرد: اگر دایی نفرات مدنظرش را اعلام کند ما در صورت نیاز و تشخیص کادر فنی بازیکنان مدنظر را جذب می‌کنیم. فعلا همه هم و غم ما بازی با سپاهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز