خبرگزاری کار ایران

رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور؛

میزبانی شهروند از فرش آرا در هفته چهاردهم/جدال برای پیروزی

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۱۱۹

تیم شهروند ساری در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن سید رسول حسینی میزبان فرش آرا مشهد خواهد بود.

به گزارش ایلنا،شاگردان محمد اسماعیل پور برای کم کردن فاصله 6 امتیازی با گیتی پسند صدر نشین و افزایش فاصله با فرش آرا روی ستاره های خود از جمله کاپیتان طاها مرتضوی،امیرحسین رسولی و مراد ناظریان حساب ویژه ای باز کرده اند.همچنین حمید ره نجام که امسال مجددا به ساری برگشته و در دو بازی اخیر برای تیم شهروند به میدان رفته هم یکی از کسانی است که اسماعیل پور روی او حساب باز کرده است.

در این میان سینا پرکار دروازبان بسیار خوب ساروی ها خیال هواداران شهروند را از خط دروازه آسوده نموده،چراکه در چند بازی اخیر نشان داده که از بار فنی بالای برخوردار است.

شهروند که به عنوان پرهوادارترین تیم فوتسال کشور شناخته می شود امسال برخلاف سال‌های قبل برای قهرمانی تلاش می کند و با حفظ سرمربی خود برای دومین سال متوالی توانسته ثبات را به عنوان یک مولفه مهم به تیم تزریق کند.

این بازی برای ساروی ها اهمیت ویژه ای دارد؛شهروندی ها،علاوه بر نزدیک تر کردن خود به صدر جدول برای انتقام دیدار رفت پای به میدان میگذارند،چرا که نمیخواهند اولین شکست مقابل همین تیم را در دور رفت تکرار کنند.

بدون شک حضور 5 هزار هوادار در سالن مخوف سید رسول حسینی برگ برنده تیم میزبان است و تیم ساروی اصلا دوست ندارد در مقابل دیدگان هواداران متعصب خود امتیاز از دست دهد.

آن ها بعد از 4 هفته ابتدایی ناگهان اوج گرفتند و در 9 بازی آخر آمار 7 برد یک مساوی و تنها یک باخت را در کارنامه دارند و با ادامه این روند شاید بتوانند برای اولین بار جام قهرمانی را برای استان مازندران به ارمغان آورند.

به گزارش ایلنا، تیم شهروند ساری با 25 امتیاز در رده سوم و فرش آرا مشهد با 22 امتیاز در رده چهارم جدول قراردارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز