خبرگزاری کار ایران

زلاتان: منچستر پول کافی برای خریدم ندارد!

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۰۵

ستاره سوئدی بار دیگر با اظهارنظر جالب خود سوژه شده است و مدعی است منچستر برای بازگرداندن او به اولدترافورد پول کافی ندارد.

به گزارش ایلنا، زلاتان ابراهیموویچ خبر پیوستنش به منچستریونایتد را تکذیب کرده و گفته باشگاه سابقش پول لازم برای این کار را ندارد.

این بازیکن سوئدی در این فصل در MLS درخشیده و تمرکزش روی رساندن لس‌آنجلس گلکسی به پلی‌آف این مسابقات بوده است اما فصل MLS رو به پایان است و گزارش‌ها حاکی از آن است که او ممکن است با قراردادی قرضی به منچستریونایتد برگردد.

برای ستارگان حاضر در آمریکا عجیب نیست که تعطیلات آخر فصل را به اروپا برگردند. رابی کین، دیوید بکام و لاندن داناوان، همه سابقه پیوستن موقت به باشگاه‌های اروپایی در تعطیلات زمستانی تیم‌های آمریکایی را دارند.

اما خود ابراهیموویچ گفته که چنین اتفاقی برایش نخواهد افتاد. از او سوال شد که آیا پس از پایان فصل قصد دارد به اولدترافورد برگردد یا نه و او گفت: «در برنامه‌هایم چنین چیزی جایی ندارد. من اینجا هستم و از اینجا راضی‌ام. این تمام تمرکز من است. راستی، من خیلی هم گران هستم، پس هیچی!»

 منچستریونایتد در این فصل مشکلات زیادی داشته است و از یک سو مدافعان خوب کار نکرده‌اند و از سوی دیگر، مهاجمان هم در بهترین فرم خود نبوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز