خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا خبر داد:

بازگشت ۷۰۰ هزار زائر از مرزهای سه گانه به کشور

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۶۴۶

فرمانده ناجا تاکید کرد: تا این لحظه حدود ۷۰۰ هزار زائر از مرزهای سه‌گانه وارد کشور شدند، این در حالی است که طبق آخرین آمار بیش از ۲ میلیون نفر برای زیارت به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران گفت: براساس بازدید میدانی از پایانه‌های شلمچه و چذابه، ارائه خدمات به طور مطلوب انجام شده و خوشبختانه هماهنگی و همکاری مطلوبی بین پلیس و مردم وجود دارد.

وی افزود: از روز گذشته موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده و تا این لحظه حدود ۷۰۰ هزار نفر از دو میلیون زائری که به زیارت مشرف شده‌اند به کشور بازگشته‌‌اند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه روحیه بالا همراه با شور و شعف حسینی را در چهره زوار و خادمان آنها در نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط مشاهده کردم، اظهار داشت: توصیه‌‌هایی به مسئولان مربوطه در راستای خدمت‌‌رسانی مطلوب‌‌‌تر به زائران انجام گرفت.

اشتری با توجه به محدود شدن عزیمت زائران به کشور عراق تصریح کرد: در این روزهای بازگشت به مردم توصیه داریم تا با همکاری خود با پلیس از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: کلیه امکانات در مسیر زائران برای استراحت و رفع خستگی فراهم است و درخواست داریم مردم به هیچ عنوان با حالت خواب آلودگی و خستگی رانندگی نکنند.

این مقام عالی انتظامی ضمن تشکر از مهمان‌‌نوازی مردم خوزستان خاطرنشان کرد: از متولیان مواکب و استراحتگاه‌های بین راهی درخواست کردیم تا چند روز آینده همچنان در خدمت زائران باشند که آنها این درخواست را با اشتیاق پذیرفتند.

اشتری از تمام نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و همکاران جهادگر در نیروی انتظامی مسئولان استانی و ائمه جماعات و جامعه روحانیت که در برگزاری هرچه بهتر این مراسم تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

وی از اصحاب رسانه که در انعکاس اخبار و وقایع این مراسم تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت: از مردم عزیز و قدرشناسی که با تمام وجود دارایی خود را برای پذیرایی و خدمت به زائران تقدیم کردند نیز تشکر ویژه دارم.

فرمانده ناجا ضمن بازدید از مواکب پایانه مرزی چذابه از بیمارستان صحرایی ارتش مستقر در این پایانه بازدید و در جریان روند درمان بیماران در این بیمارستان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز