خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهواز عنوان کرد:

لزوم ادامه پروژه مقابله با ریزگردها در بخش غیزانیه در اسرع وقت

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۵۵۷

نشست بررسی مشکلات طرح مقابله با ریزگردها بخش غیزانیه (منطقه جنوب و جنوب شرق اهواز)، روز دوشنبه هفتم آبان به ریاست فرماندار شهرستان اهواز و با حضور معاون دادستان، مسئولین محلی، مجری طرح و تعدادی از معارضین این پروژه در فرمانداری اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جمال عالمی نیسی در این جلسه به اهمیت این پروژه اشاره کرد و گفت: ریزگردها تاثیر منفی بر سلامت مردم دارند و لازم است بدون تاخیر و با تمام توان توسط متولیان و مجریان این طرح اجرا شود.

وی گفت: به هیچ وجه تعطیلی این پروژه قابل قبول نیست و باید در اسرع وقت اجرایی شود.

فرماندار شهرستان اهواز در خصوص معارضین این طرح، بیان کرد: تک تک درخواست های منطقی و قانونی معارضین بررسی و به آن ها توجه شود، ضمن اینکه معارضین از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند.

عالمی نیسی هدف از اجرای این پروژه را جلوگیری از گرد و خاک عنوان کرد و افزود: قطعا اجرای این پروژه به سود مردم است.

وی با تاکید بر اینکه دولت با اجرای این طرح به دنبال خدمت رسانی به مردم است، ادامه داد: دولت متعلق به مردم است و مردم نیز در مقابل باید در اجرای این طرح با مسئولین همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز