خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران:

گذرهای فرهنگی نیاز و مطالبه نسل امروز جامعه است

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۴۲۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:گذرهای فرهنگی نیاز و مطالبه نسل امروز جامعه است.

به گزارش ایلنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در حاشیه بازدید از امکانات فرهنگی شهرستان تنکابن به خبرنگاران گفت: با اجرای این طرح شهروندان وگردشگران شاهد برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری مانند سینما، تئاتر، موسیقی، شعرخوانی، داستان خوانی و نشست های فرهنگی خواهند بود.

وی با بیان این که اجرای این طرح با همکاری شهرداری ها در شهرهای مازندران قابل اجراست افزود: گذر فرهنگ و هنر، خیابان، میدان، بازار یا گذری است که در آن مجموعه ای از کسب و کارهای فرهنگی و هنری فعالیت می کنند و فضای بیرونی آن پیاده راهی برای عرضه هنر خیابانی، هنرهای آیینی و دیگر فعالیت های فرهنگی و هنری می باشد.

شالویی اظهار داشت: برپایی گذرهای فرهنگی با انجام فعالیت های مفید و سازنده علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، تلاش می کند تا با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی نگاه آنها را نسبت به مسائل شهری و فرهنگ شهرنشینی تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه گذرهای فرهنگی نیاز و مطالبه نسل امروز جامعه است،افزود: باید با رویدادهای فرهنگی و هنری به شهرهای گردشگرپذیر مازندران هویت واقعی و فرهنگی بخشید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز