خبرگزاری کار ایران

بازیکن استقلال عامل شکست شفر مقابل سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۲۲۳

هافبک میانی ملی پوش استقلال با خروج از زمین شرایط شکست آبی‌ها را فراهم کرد؛ همان نکته‌ای که قلعه نویی نیز در پایان بازی به آن اشاره کرده بود.

به گزارش ایلنا، علی کریمی در این فصل از مهره‌های اصلی استقلال بوده است که در تمام بازی‌ها در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفته است اما او در 2 بازی حساس به دلیل مصدومیت غیر منتظره باعث شده تاکتیک تیمش عوض شود و در واقع شفر مجبور شود نقشه تیمش را تغییر بدهد.

 بازی اول به بازی رفت برابر السد بر می‌گردد، جایی که کریمی نامش در ترکیب اولیه استقلال قرار داشت اما او زمانی که خود را گرم می‌کرد با مصدومیت روبه‌رو شد و از ترکیب خارج شد.

 بعد از خروج او نویمایر وارد زمین شد اما او چون نمی‌توانست جنگندگی لازم را داشته باشد استقلال در طول 90 دقیقه بازی مرکز زمین را به حریف خود واگذار کرد و نمایش خوبی نداشت.

 اما بازی دوم بازی با سپاهان بود، بازی که استقلال برای پیروزی وارد زمین شده بود اما علی کریمی در دقیقه 17 بازی به دلیل مصدومیت از زمین تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد.

 علی کریمی تا حالا دوبار در بازی حساس مصدوم شده و باعث شده برنامه استقلال به کلی عوض شود و این تیم نتواند به روند موفقیت آمیز خود ادامه بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز