خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو : سفر به عمان، دیداری حساس و امنیتی برای اسرائیل بود

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۰۵۸

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که دیدارش از سلطنت‌نشین عمان و استقبال پادشاه این کشور از او برای اسرائیل و امنیت آن اهمیت فراوانی داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز -یکشنبه- در صفحه توئیتر خود نوشت: «روز جمعه از یک سفر تاریخی دیپلماتیک به عمان بازگشتم، ‌در این سفر با سلطان قابوس رهبر باتجربه و حاذق این کشور دیدار کردم». 

نتانیاهو در ادامه نوشته است: «در دیداری چند ساعته با سلطان قابوس چالش‌های پیش رو در خاورمیانه را به صورت گسترده بررسی کردیم،‌ این مذاکرات برای اسرائیل و امنیت آن بسیار مهم بود و قطعا در آینده گفت‌وگوهای بیشتری صورت خواهد گرفت» .  

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این سفر نخستین دیدار از عمان طی ۲۲ سال گذشته و در ادامه تلاش‌های دیپلماتیک اسرائیل در سال‌های اخیر در کشورهای خاورمیانه بوده است.

گفته می‌شود که نتانیاهو اخیرا از عمان بازدید و با سلطان قابوس پادشاه این کشور دیدار کرده است. 

به دنبال این دیدار، «یوسف بن علوی» وزیر امور خارجه عمان اعلام کرد که کشورش واسطه بین اسرائیل و فلسطین نیست اما زمینه‌های فکری و سیاسی لازم برای نزدیکی طرفین به یکدیگر را فراهم می‌کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز