خبرگزاری کار ایران

در استقلال بازی کردن جنبه می‌خواهد که خیلی‌ها آن را ندارند

دین‌محمدی: خارجی‌های تیم افتضاح هستند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۷۹۵

سیروس دین‌محمدی مربی و بازیکن سابق استقلال از شکست این تیم مقابل سپاهان ناراحت است.

به گزارش ایلنا، سیروس دین‌محمدی مربی و بازیکن سابق استقلال از شکست این تیم مقابل سپاهان ناراحت است و اعتقاد دارد بازیکنان خارجی استقلال در این ناکامی سهیم هستند. او معتقد است بازیکنان خارجی را باید نیم فصل از لیست خارج کنند و به فکر بازیکن جدید باشند. با دین‌محمدی در خصوص شکست استقلال مقابل سپاهان، عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی و همچنین شرایط شفر و استقلال برای نیم فصل صحبت کردیم.

استقلال شکست دیگری را مقابل سپاهان تجربه کرد. در این باره صحبت کنید؟

استقلال در نیمه اول عملکرد بدی نداشت اما در نیمه دوم خوب بازی نکرد و باید قبول کنیم بازیکنان سپاهان در نیمه دوم بهتر بودند تازه کریمی بازیکن استقلال در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و یک تعویض استقلال را نیز گرفت.

فکر می‌کنید چه عواملی باعث می‌شود که استقلال خوب بازی نکند؟

در استقلال بازی کردن جنبه می‌خواهد که خیلی‌ها آن را ندارند. در استقلال الان فقط پژمان منتظری، وریا غفوری یا فرشید باقری و مهدی رحمتی زحمت می‌کشند. دلم برای اینها خیلی می‌سوزد. خدا لعنت کند کسانی که تیم را اینگونه بستند تا این وضعیت برایش به وجود بیاید. البته در این بین باید شفر را مقصر دانست. خارجی‌های این تیم افتضاح هستند. کمیته فنی باید ورود کند که چرا چنین بازیکنانی را جذب کرده‌اند. شما نگاه کنید در پرسپولیس منشا بازی را برای این تیم درمی‌آورد، در استقلال خارجی‌ها استپ کردن بلد نیستند. فکر می‌کنم بازیکنان خارجی استقلال خیلی خوشحالند که در ایران در حال بازی کردن هستند. چون اگر در جای دیگری بودند کسی آنها را جذب نمی‌کرد.

چه عواملی باعث شده که این بازیکنان خارجی به استقلال بیایند؟

این را باید از شفر پرسید، همه‌اش هم می‌گوید در آینده بهتر می‌شوند. 10 هفته از لیگ گذشته معلوم نیست کی اینها خوب خواهند شد. جنازه تبریزی از این خارجی‌ها بهتر است. ما روح‌ا... باقری را داریم که فیزیکی است، آن وقت مقابل سپاهان که بازیکنانش درگیرانه بازی می‌کنند قائدی از ابتدا به میدان می‌رود. شاید ما هم فوتبال نمی‌فهمیم اما من فکر می‌کنم این بازیکنان خارجی چون ایرانی نیستند هر طوری شده باید بازی کنند، بازیکنان لیگ یک ما از اینها بهتر هستند. ما به خاطر استقلال ناراحت هستیم چون وقتی این تیم می‌بازد در کوچه و خیابان به ما تیکه می‌اندازند.

به نظر شما شفر باید بماند؟

حتما باید بماند و پاسخگو باشد. این بازیکنان خارجی را باید نیم‌فصل از لیست خارج کنند و بازیکن جدید به خدمت بگیرند. با این وضعیت گمان نمی‌کنم این تیم در پایان فصل بتواند رتبه خوبی کسب کند، حتی آنها شاید در مقابل سایپا در جام حذفی شکست بخورند.

فکر نمی‌کنید با این انتقادها باشگاه استقلال علیه شما موضع بگیرد؟

من مدیریتی بحث نکردم بلکه فنی صحبت کردم و چون استقلالی‌ام پیگیر نتایج این تیم هستم. هیچ وقت هم دنبال پست و مقام نیستم اگر می‌خواستم این کار را بکنم وقتی به من گفتند به تیم‌های پایه‌ای بیا قبول می‌کردم به لیگ دو بروم. دوست دارم سرمربیگری کنم این استقلال جای ما نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز