خبرگزاری کار ایران

نوازی: گرو و نیومایر در حد استقلال نیستند / فوتبال چشمی در دفاع خراب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۷۸۰

مدافع اسبق استقلال تهران معتقد است روزبه چشمی در خط دفاعی نمی‌تواند موفق باشد و حضور او در این پست به جای هافبک دفاعی، رفته رفته فوتبال او را خراب می‌کند.

محمد نوازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص دیدار استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان گفت: درگیر تمرینات بودم و دقایق پایانی بازی را تماشا کردم. استقلال بد بازی نکرد ولی مانند همیشه هر توپی که حریف در اختیار داشت سریع به دروازه ما می‌رسید چرا که ناهماهنگی‌ها به دلیل مصدومیت‌ها تاثیرگذار است و به همین دلیل تیم هرچقدر تلاش کند و زحمت بکشد، اگر از دفاع توپ رد شود و عملکرد مناسبی نداشته باشد، جو بهم می‌ریزد. 

او ادامه داد: پژمان منتظری جزو مدافعانی است که همیشه تک و تنهاست و همیشه گفته‌ام روزبه چشمی جایگاهش در خط دفاعی نیست و به اجبار آنجا بازی می‌کند که در این صورت هم فوتبال این بچه خراب می‌‌شود و هم استقلال. مشکلات عمده‌ای که گریبانگیر استقلال شده از جمله مصدومیت منتظری فشار زیادی را وارد می‌کند.

نوازی افزود: به نظرم آقای شفر در نیم فصل باید به دنبال دفاع مطمئن باشند تا بازیکن هجومی؛ استقلال در مجموع خوب بازی کرد و به دنبال توجیه دلیل شکست آنها نیستم ولی اینکه داوری هم جزو اشتباهات است. اشبتاه‌ فاحش جو و شرایط مسابقه را خراب می‌کند. تیمی مانند استقلال که این قدر طرفدار و هوادار دارد شرایطش فرق می‌کند و تنها کسی که سوای بازیکنان و باشگاه ضربه می‌خورند این تماشاچی‌ها هستند که در سرما و گرما به ورزشگاه می‌روند.

بازیکن اسبق استقلال تهران درخصوص نمایش سه بازیکن خارجی آبی پوشان که مورد انتقاد هم قرار گرفته‌اند، گفت: به غیر از طارق همام، مارکوس نیومایر و الحاجی گرو جالب نبودند و در حد استقلال نیستند. شما مقایسه کنید عملکرد سایر بازیکنان خارجی تیم‌هایی مانند تراکتورسازی و سایپا و سپاهان را و متوجه می‌شوید که نتوانسته‌اند خوب عمل کنند. دیگر چقدر باید به آنها وقت داد؟ نزدیک نیم فصل است و مشکلاتی که به وجود آمده و اکثر طرفداران هم از این مسئله ناراحت هستند. شفر به نظرم با تمام احترامی که به او قائل هستم پیش از آنکه دیر شود و مشکلات به جایگاهش لطمه بزند باید تصمیمات جدی بگیرند چون فوتبال ایران با دیگر جاهای دنیا تفاوت دارد و اینجا طرفداران صبر اندکی دارند. به نظرم باید شفر بیشتر به فکر استقلال و طرفداران باشد.

نوازی درخصوص شعارهای طرفداران استقلال پس از شکست برابر سپاهان گفت: باید به طرفداران حق داد، آنها با جدایی بازیکنان کلیدی کنار نیامده‌اند و به هر حال تماشاچی انتظار دارد جانشین آنها حداقل در حد استقلال باشد و در کنار آنها بازیکنان جوان هم میدان دادن به آنها سخت است. باید به آنها بازی بدهد تا شرایطش بهتر شود.

نوازی درباره صعود پرسپولیس تهران به فینال لیگ قهرمانان آسیا و کری‌خوانی برخی فوتبالی‌ها برای استقلال، گفت: من حتی در دوران فوتبالی هم کری خوانی نمی‌کردم، اول از همه به دوستان پرسپولیسی‌ام تبریک می‌گویم که پس از چند سال به این مرحله رسیده‌اند و نتیجه گیری آنها در چنین مسابقاتی برای فوتبال ایران خوب است اما احساس می‌کنم یکسری مشکلاتشان را وارد کری خوانی بین استقلال و پرسپولیس کرده‌اند و یکطوری در اینستاگرام و فضای مجاری اظهار نظر می‌کنند که به دنبال طرفدارا هستند و فکر می‌کنند این مسائل شیرین است ولی احترام‌ها را کنار می‌گذارد؛ چنین برخوردهایی مناسب نیست. از زمانی که یادم است استقلال آسیایی بوده و شاید برخی آقایان چون بیشتر در تورنمنت چهارجانبه شرکت کرده‌اند سعی دارند قهرمانی استقلال را کوچک نشان بدهند و تکرار می‌کنم پست گذاشتن در اینستاگرام و فضای مجازی در این باره درست نیست. یک سری از دوستان فکر می‌کنم بعد از سال‌ها بازی کردن در پرسپولیس تازه امروز فکر می‌کنند که پرسپولیسی شده‌اند؛ نه اینطور نیست، جلوه‌ای قشنگ ندارد.

سرمربی ایرانجوان بوشهر درخصوص شرایط تیمش گفت: به هر حال این فصل مشکلات مالی گریبانگیر تمام تیم‌ها شده است و از سیستم مدیریتی، شهردار و استاندار باید برنامه ریزی اساسی کنند تا هزینه تیم‌ها را پیدا کنند اما چیزی که وجود دارد ما با بازیکنانمان روحی روانی کار کرده‌ایم و انگیزه فراوانی دارند، تا هفته گذشته روند سختی برای نتیجه گیری داشتیم و رفته رفته تلاش می‌کنیم تا با تلاش همگی و مدیرعامل تیم به بهترین شرایط دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز