خبرگزاری کار ایران

موافقت جنبش جهاد اسلامی با برقراری آتش‌بس در نوار غزه

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۵۱۵

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز -شنبه- با آتش‌بس گسترده و بازگشت آرامش به غزه پس از تماس مقام‌های مصری با رهبران این جنبش موافقت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، منابع وابسته به رهبران جنبش اسلامی فلسطین اعلام کردند که این جنبش با آتش‌بس و بازگشت آرامش موافقت کرده است. این منابع تأکیده کرده­‌اند که جنبش جهاد اسلامی پایبندی به آتش‌بس را مشروط به تعهد رژیم صهیونیستی به این توافق می­‌داند.

نوار غزه از شب گذشته و صبح امروز شاهد حملات گسترده هواپیماهای رژیم صهیونیستی بوده­ است. این حملات با اهداف متعددی چون بمباران یک ساختمان مسکونی پنج طبقه در شرق شهر غزه و یک بیمارستان اندونزیای در شمال این شهر صورت گرفت که طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین خسارت فراوانی به این بیمارستان وارد شده است.

حملات رژیم صهیونیستی پس از شهادت شش فلسطینی و زخمی شدن صدها نفر بر اثر برخورد خشونت‌بار نیروهای این رژیم در سی و یکمین جمعه راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره غزه صورت گرفت.

مقاومت فلسطین با بمباران شهرک­‌های صهیونیستی مجاور غزه به جنایت­‌های این رژیم پاسخ داد.

در همین زمینه شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که هرگز به رژیم صهیونیستی اجازه ریختن خون مردم فلسطین را نخواهد داد. این جنبش هشدار داد که اگر این رژیم به تجاوزهای خود ادامه دهد، اوضاع وخیم‌تر خواهد شد و در این صورت جنبش اسلامی دایره بمباران خود را گسترش می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز