خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره باخت های استقلال با پیرمرد آلمانی/ شفر در استقلال 6 تایی شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۳۹۷

استقلال با وینفرد شفر شش شکست داشته که نیمی از آنها مقابل امیر قلعه نویی بوده است.

به گزارش ایلنا، مهمترین بازی هفته دهم رقابت های لیگ برتر بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار شد که طلایی پوشان با یک گل به برتری رسیدند و جایگاه خود را در رده دوم تثبیت کردند. وینفرد شفر سرمربی استقلال از زمانی که هدایت آبی ها را به عهده گرفته تا به اینجا در سه تورنمنت لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شش شکست را داشته است.

دو باخت در لیگ هفدهم مقابل تیمهای پرسپولیس و ذوب آهن با نتایج 1-0 و 2-1. دو باخت در لیگ قهرمانان‌آسیا مقابل ذوب آهن و السد قطر با نتایج 1-0 و 3-1. دو شکست هم در لیگ هجدهم در برابر تیمهای پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان با نتایج مشابه 1-0.

سه باخت از این شش باخت مقابل تیمهای تحت هدایت امیر قلعه نویی رقم خورده است و سه تای دیگر مقابل برانکو ایوانکوویچ، مهدی تارتار و ژوسوالدو فریرا. 5 باخت با فاصله یک گل بوده و یک شکست با فاصله بیش از یک گل. آبی ها 4 تا از این باختها را با نتیجه 1-0 تجربه کرده اند و دو شکست را با نتایج 2-1 و 3-1.

استقلال در این شش بازی در دو مسابقه مقابل السد و ذوب آهن گل اول را زد اما در ادامه شکست خورد. در 4 مسابقه دیگر استقلال دروازه اش ابتدا باز شد و دیگر نتوانست به مسابقه برگردد. گل در برابر پرسپولیس به وسیله علیپور در نیمه اول زده شد. مقابل ذوب آهن استقلال گلش را در نیمه اول زد اما در 45 دقیقه دوم دروازه اش دو بار باز شد. سه گل مقابل السد و تک گل با ذوب آهن در لیگ قهرمانان هم همگی در نیمه دوم به ثمر رسید. گل در برابر پارس جنوبی در نیمه اول و گل مقابل سپاهان در نیمه دوم وارد دروازه آبی پوشان شد.

در 4 مسابقه از این شش مسابقه استقلال به حریف پنالتی داد و از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شد. دو گل استقلال در این 6 مسابقه هم توسط وریا غفوری و مشعل برشام به ثمر رسیده که هر دو در نیمه اول بوده و هیچ گلی در باخت ها در نیمه دوم زده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز