خبرگزاری کار ایران

کی روش- شهباززاده؛ خطرناک ترین زوج خط حمله لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۹۵

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی برگزار شد که بازی پرسپولیس و پیکان به دلیل بازی نماینده ایران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر السد به تعویق افتاده است.

به گزارش ایلنا، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی برگزار شد که بازی پرسپولیس و پیکان به دلیل بازی نماینده ایران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر السد به تعویق افتاده است. با وجود این بازی عقب افتاده اما پدیده و سپاهان با 23 و 22امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند ضمن این که سپاهان با 21 گل زده بهترین آمار تهاجمی را در میان شانزده تیم لیگ برتری دارد. در اینجا نگاهی داریم به بهترین زوج‌های خط حمله لیگ برتر تا پایان هفته دهم

1- شهباروش سپاهان: 11 گل

سپاهان اصفهان که صاحب بهترین خط حمله است خطرناک‌ترین زوج تهاجمی را هم در اختیار دارد. استنلی کی‌روش با 7 و سجاد شهباززاده با 4 گل در مجموع نیمی از گل‌های این فصل سپاهان را زده‌اند. ضمن این که تک پاس گل شهباززاده آمار خوب این زوج را بهبود می‌بخشد.

2-اشکاستوکس- تراکتورسازی: 8 گل

تراکتورسازی بی شک یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است. این تیم آقای گل حال حاضر لیگ برتر را در خط حمله‌اش دارد. آنتونی استوکس با 7 گل در صدر است ضمن این که او یک همکار هم در خط حمله دارد. اشکان دژآگه در این فصل یک گل زده و یک پاس گل داده تا زوج خط حمله تراکتورسازی در رده دوم بهترین زوج‌های خط حمله قرار بگیرد.

3- خلعت، شاکری - پدیده: 7 گل

صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران نیز در خط حمله با یونس شاکری و محمدرضا خلعتبری هفت بار دروازه حریفان را باز کرده است. شاکری در این فصل 5 گل و یک پاس گل و خلعتبری 2 گل و یک پاس گل برای پدیده داشته‌اند.

4- دشتی،سلیمانی- سایپا: 6 گل

سایپا بعد از دست دادن علی قلی‌زاده و جدایی قریب الوقوع و مصدومیت مهدی ترابی به نظر می‌رسید در خط حمله با مشکلاتی مواجه شود اما تا این لحظه زوج دشتی و سلیمانی به ترتیب 4 و 2 گل و در مجموع شش گل به ثمر رسانده و در رده چهارم قرار دارد.

5- خالقی‌فر، یوسفی- ماشین‌سازی: 6 گل

ماشین‌سازی در این فصل با زوج رضا خالقی‌فر و محسن یوسفی 6 گل به ثمر رسانده و پنجمین زوج خطرناک این فصل از رقابت‌ها هستند. خالقی‌فر 4 و یوسفی 2 گل زده اند.

6- آل کثیر،قاضی- پیکان: 5 گل

عیسی آل‌کثیر و محمد قاضی در خط حمله پیکان 5 گل زده و در رده ششمین زوج خط برتر در لیگ برتر قراردارند. آل کثیر 3 گل و یک پاس گل و قاضی 2 گل و یک پاس گل در این فصل برای پیکان داشته‌اند.

7- علیپور،نعمتی- پرسپولیس: 5 گل

علی علیپور و سیامک نعمتی در مجموع 5 گل در این فصل زده‌اند. علیپور 3 گل و 2 پاس گل و نعمتی 2 گل و 2 پاس گل داشته‌اند اما آنچه باعث می‌شود این زوج پایین‌تر از زوج قاضی و آل‌کثیر قرار بگیرد تعداد دقایق بیشتری است که این زوج بازی کرده است.

8- ادی هرناندز، ماریون ذوب‌آهن: 5 گل

زوج خارجی ذوب‌آهن، ادی هرناندز و ماریون هم دراین فصل 5 گل زده‌اند. هرناندز 3  گل و ماریون 2 گل و 2 پاس گل در این فصل داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز