خبرگزاری کار ایران

در آستانه الکلاسیکو؛ بارسلونا از رئال مادرید لوپتگی نمی‌ترسد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۳۲

بعد از پنج بازی بدون برد هر پیروزی به تیم اعتماد به نفس می‌دهد اما این همه آنچه بود که رئال مادرید قبل از بازی با بارسلونا به دست آورد.

به گزارش ایلنا، قهرمان اروپا به سختی 2 بر یک ویکتوریا پلژن را شکست داد تا مثل رم شش امتیازی شود اما این سه امتیاز برای پوشاندن ترک‌های این تیم کافی نبود. نخستین پیروزی در بیش از یک ماه برای هواداران خوشایند بود اما اینکه برنده 13 قهرمانی اروپا برابر تیم کوچکی از جمهوری چک وقت بکشد، وضعیت کنونی سانتیاگو برنابئو را نشان می‌دهد.

یک نکته مثبت برای رئال قبل از سفر به نوکمپ بازگشت کریم بنزما به گلزنی بود. این مهاجم فرانسوی در این هشت بازی بدون گل به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود اما ضربه سر قدرتمند دقیقه 11 او طلسم را شکست و برنابئو را آرام کرد. البته او بازی کاملی نداشت و چند موقعیت خوب گلزنی را نیز از دست داد.

حداقل اینکه رئال دوباره گل می‌زند چون آنها در حالی به کاتالونیا می‌روند که در جدول لالیگا هفتم و مصمم‌ هستند پیروز شوند تا فصل‌شان از نو آغاز شود.

نگاهی دقیق‌تر به این پیروزی نشان می‌دهد مشکلات دفاعی رئال مادرید حل نشده. در نیمه اول قهرمان جمهوری چک سه بار دفاع میزبان نامدار خود را تکه تکه کرد و تنها ضعف‌شان در تمام‌کنندگی بود که نتوانستند کیلور ناباس را شکست دهند. بسیاری از خطرها از سمت راست ایجاد شد که خولن لوپتگی، لوکاس واسکس را در پست غیرتخصصی‌اش یعنی دفاع جلوزن به کار گرفت و روی غافلگیری او دو بار میلان پترزلا و دیوید لیمبرسکی با دروازه‌بان کاستاریکایی مواجه شدند. بهترین موقعیت را هم پاتریک گروسوفسکی از دست داد وقتی گل نزدن کار سخت‌تری بود. با کمی خودباوری بیشتر، میهمان به گل تساوی می‌رسید و سوت و هورا دوباره شروع می‌شد.

میهمان نیمه دوم را نیز همین‌طور شروع کرد و مادرید به دفاع فرو رفته بود که مارسلو، همان کسی که به هشت ساعت گل نزنی تیم خاتمه داده بود، گل دوم را زد و گروسوفسکی هم یکی از گل‌ها را جبران کرد.

بدشانسی رئال هم ادامه داشت و سرخیو راموس مثل باخت شنبه برابر لوانته توپ را به تیرک دروازه زد. سفیدها در این فصل در رقابت‌های مختلف 11 بار توپ را به تیرک دروازه حریفان زده‌اند و این یعنی می‌توانند بخشی از فرم بد خود را به گردن شانس بیندازند.

اما هیچ بهانه‌ای را هواداران یا رییس مادرید، فلورنتینو پرس نمی‌پذیرند اگر به بارسلونای بدون لیونل مسی ببازند و نگران‌کننده برای لوپتگی اینکه کارهای زیادی می‌خواهد در تیم انجام بدهد اما کمترین وقت ممکن را به او داده‌اند. به هر حال این بازی نشان داد لوپتگی باید قبل از هر کاری به ترمیم دفاع خود بپردازد چون بارسلونا فقط خلق موقعیت نمی‌کند و از آنها استفاده هم می‌برد.

منبع: سایت گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز