خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکل نبود وسائط نقلیه در ورودی مرز عراق رفع می‌شود/ تردد 470 هزار نفر از مرزهای شلمچه و چذابه

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۳۳

استاندار خوزستان با بیان اینکه مشکل نبود وسائط نقلیه در ورودی مرز عراق حل می شود، گفت: تاکنون 470 هزار نفر از مرز شلمچه و چذابه عبور کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در شلمچه، غلامرضا شریعتی در جریان بازدید از نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: قطعی سیستم برق که امروز از سمت کشور عراق پیش آمد، جزیی بود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 350 هزار نفر از مرز شلمچه عبور کرده اند، افزود: این دو روز عبور زوار شدت گرفته است و ما آمادگی لازم را برای روزی 100 هزر نفر داریم.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه امکانات و زیرساخت های لازم فراهم شده است و مشکل خاصی نداریم، عنوان کرد: برای بازگشت زوار اربعین حسینی کلیه تمهیدات در نظر گرفته شده است.

شریعتی در ادامه به خدمات رسانی مواکل اشاره کرد و گفت: بعضی از مواکب را مکلف کردیم به زوار اربعین حسینی تا پایان ماه صفر خدمات ارائه دهند تا زوار مشکل خاصی نداشته باشند.

وی با اعلام اینکه تقسیم کردیم برخی از مواکب از 8 شب تا 10 صبح خدمات دهند، ابراز امیدواری کرد: برنامه‌ریزی بسیار منظمی در مرزهای شلمچه ایجاد شده تا زوار آقا اباعبدالحسین با کمترین دغدغه این سفر معنوی و راهپیمایی عظیم را انجام دهند.

استاندار خوزستان از عبور بیش از 470 هزار نفر از مرز شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: 50 هزار نفر از این زائرین اتباع خارجی بوده اند.

شریعتی در پاسخ به خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه برای موضوع پیش آمده زوار پس از ورود به عراق که با نبود وسائط نقلیه مواجه می شوند چه تدبیری اتخاذ شده است؟ گفت: چند اتوبوس را فراهم کردیم؛ به راهدارای دستور دادم و فرماندار خرمشهر نیز پیگیر است.

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز