خبرگزاری کار ایران

ستاره استقلالی در حال درخشش؛ بی‌شکست و نفوذناپذیر

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۸۰۲

مجید حسینی، فارغ از عملکرد درخشانی که مقابل ارزروم‌اسپور به نمایش گذاشت و عنوان بهترین بازیکن ترابزون‌اسپور را به‌دست آورد، اتفاق جالب دیگری را در ترکیه رقم زده است.

به گزارش ایلنا، ترابزون‌اسپور در حضور این مدافع ایرانی، هرگز طعم شکست را نچشیده است. حسینی 6 بار در ترکیب ترابزون قرار گرفته و روی هم 540 دقیقه در زمین حضور داشته. 4 برد و 2 تساوی ماحصل تلاش ترابزون در روزهایی بوده که کارامان از حسینی در ترکیب استفاده کرده است. 16 گل زده و تنها 6 گل خورده هم آمار جذاب دیگری است که ترابزون با حسینی ثبت کرده. بی‌شک مجید حسینی یکی از بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خواهد بود. مدافعی که حالا با تجربه بازی در ترکیه و تقابل با مهاجمانی نامدار، بیشتر از قبل می‌تواند تیم ملی را کمک کند و سدی مقابل حملات حریفان آسیایی باشد.

کمتر کسی تصور می‌کرد مجید حسینی به جام جهانی برود، یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی باشد و البته بعد از دو فصل بازی برای استقلال به باشگاهی در ترکیه منتقل شود. همه این اتفاق‌ها برای مدافع جوان تیم ملی رخ داد. او در انتقالی جذاب و بعد از کش و قوس‌های فراوان، پیراهن ترابزون‌اسپور را پوشید تا نخستین تجربه بازی در اروپا را در 22سالگی به دست بیاورد.

حسینی وقتی به ترابزون‌اسپور رفت، در تمرین‌های پیش‌فصل آسیب دید و هفته اول لیگ ترکیه را از دست داد. حسینی هفته دوم و در نخستین تجربه خود، پیراهن شماره 5 ترابزون را بر تن کرد و مقابل سیواس‌اسپور بازی کرد. دیداری که با برد 3 بر یک ترابزون به اتمام رسید و البته حسینی هم توانست نظر مثبت یانال کارامان را جلب کند. برای هفته سوم، باز هم کارامان تصمیم گرفت از حسینی در ترکیب ثابت استفاده کند. ترابزون مقابل آنکاراگوچلو قرار گرفت و بازی با تساوی 2 بر 2 تمام شد.

برد ارزشمند در هفته چهارم و مقابل گالاتاسرای با حضور مجید حسینی در ترکیب ثابت ترابزون رقم خورد. این تیم در روزی که مدافع ایرانی‌اش درخشید، با نتیجه 4 بر صفر، تیم فاتح تریم را شکست داد تا نام خود را به‌عنوان یک مدعی مطرح کند. حسینی بعد از این بازی، آسیب‌دیدگی 2 هفته‌ای را پشت سر گذاشت و برای هفته هفتم و بازی مقابل کاسیم‌پاشا به ترکیب ترابزون‌اسپور برگشت. دیداری که با نتیجه 4 بر 2 به سود ترابزون به پایان رسید.

برد 3 بر یک ترابزون‌اسپور مقابل آخیساراسپور در هفته هشتم، باز هم در حضور مجید حسینی به‌ دست آمد. این مدافع 22 ساله 90 دقیقه در ترکیب ترابزون حضور داشت و نشان داد که یک بازیکن کلیدی برای این تیم است. آخرین حضور حسینی در ترکیب ترابزون‌اسپور هم مربوط به هفته نهم و همین یکی دو روز قبل است. یک بازی حساس که با تساوی بدون گل ترابزون مقابل ارزروم‌اسپور به پایان رسید.

حسینی در این بازی بهترین بازیکن ترابزون بود و نمره 6/7 را از کارشناس‌های فوتبال ترکیه گرفت. به آمار او در این بازی دقت کنید تا ببینید حسینی چه بازی درخشانی مقابل ارزروم‌اسپور انجام داده است. 3 دفع توپ، 2 بار بلوکه کردن شوت، 2 توپ‌ربایی، 4 تکل(3 تا پیروز)، 7 دوئل(6 تا پیروز)، 47 پاس با دقت 89 درصد و ارسال 5 توپ بلند. این آمار باعث شد تا حسینی عنوان بهترین بازیکن ترابزون‌اسپور را مقابل ارزروم‌اسپور به‌دست بیاورد.

حسینی جز این آمار درخشان، اتفاق جالب دیگری را در ترکیه رقم زده است. ترابزون‌اسپور در حضور این مدافع ایرانی، هرگز طعم شکست را نچشیده است. حسینی 6 بار در ترکیب ترابزون قرار گرفته و روی هم 540 دقیقه در زمین حضور داشته. 4 برد و 2 تساوی ماحصل تلاش ترابزون در روزهایی بوده که کارامان از حسینی در ترکیب استفاده کرده است. 16 گل زده و تنها 6 گل خورده هم آمار جذاب دیگری است که ترابزون با حسینی ثبت کرده.

 مجید حسینی طی ماه‌های اخیر، البته حضور در 2 بازی ملی را نیز تجربه کرده. ابتدا مقابل ازبکستان که با برد یک بر صفر تیم ملی به پایان رسید و سپس بازی برابر بولیوی که ایران موفق شد میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد. یعنی حسینی در 8 بازی که برای ترابزون‌اسپور و تیم ملی ایران به میدان رفته، هرگز شکست نخورده و از این حیث، یک آمار ویژه را به‌دست آورده است.

این آمار و ارقام‌ها باعث شده تا کارشناس‌های فوتبال ترکیه به تمجید از حسینی بپردازند و او را یکی از بهترین بازیکنان ترابزون‌اسپور معرفی کنند. سایت دامگا ترکیه درباره عملکرد تحسین‌برانگیز حسینی نوشت: «مجید حسینی با عملکردش که هر روز بهتر می‌شود، بیشتر از هر بازیکن دیگری در ترابزون‌اسپور نظرها را به خود جلب کرده. این مدافع جوان که در بازی اول ترابزون‌اسپور حضور نداشت و سپس 2 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد، هر موقع که در زمین بوده، تفاوت را با حضورش در میدان رقم زده. مجید از خیلی از ستاره‌های ترابزون‌اسپور که دستمزد بیشتری از او دریافت می‌کنند، موثرتر بوده است. خصوصیاتی همچون شرکت او در حملات کلیدی، جهت دادنش به بازی، حرکت پا به توپش در کارهای هجومی تیم، رد و بدل کردن توپ با هم‌تیمی‌هایش و داشتن چهره یک رهبر در تیم، نام او را بر سر زبان‌ها انداخته است.»

بی‌شک مجید حسینی یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا خواهد بود. مدافعی که حالا با تجربه بازی در ترکیه و تقابل با مهاجمانی نامدار، بیشتر از قبل می‌تواند تیم ملی را کمک کند و سدی مقابل حملات حریفان آسیایی باشد. از حسینی بیشتر از اینها خواهیم شنید، حداقلش این است که می‌توانیم امیدوار به حضور او در تیم‌هایی مطرح، در پایان فصل باشیم. اتفاقی که به هیچ وجه دور از دسترس این مدافع نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز