خبرگزاری کار ایران

در صورت شکست نماینده ژاپن و مکزیک

پرسپولیس دو گام تا جدال تاریخی با رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۳۵

جام باشگاه‌های جهان در فصل 2018 در امارات برگزار خواهد شد و پرسپولیس در صورت قهرمانی با نماینده مکزیک تقابل خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، این مسابقات از 12 دسامبر و به مدت 10 روز در امارات به انجام خواهد رسید و دو استادیوم پیشرفته زاید و هازا بین زاید ابوظبی و العین میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

در حال حاضر حضور 4 تیم رئال مادرید (قهرمان اروپا)، گوادالاخارای مکزیک (قهرمان آمریکا)، ولینگتون نیوزلند (قهرمان اقیانوسیه) و العین امارات (میزبان) در این مسابقات قطعی شده است و قهرمان آسیا نیز از بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز مشخص خواهد شد. این مسابقات با حضور هفت تیم به انجام خواهد رسید.

در روز اول تورنمنت دو تیم العین امارات و ولینگتون نیوزلند در دیدار پلی آف به مصاف هم خواهند رفت و برنده وارد جدول اصلی مسابقات خواهد شد.

جدول اصلی مسابقات از دیدار یک چهارم نهایی آغاز می‌شود که برنده دیدار پلی آف ذکر شده و قهرمان آسیا، قهرمان آفریقا و گوادالاخارای مکزیک 4 تیم این مرحله را تشکیل می‌دهند. گوادالاخارای مکزیک با قهرمان آسیا (پرسپولیس یا کاشیما آنتلرز) و نماینده آفریقا با برنده دیدار پلی‌آف برگزار کننده دو دیدار یک چهارم هستند.

سپس مرحله نیمه نهایی در روز 18 دسامبر آغاز می‌شود که تیم‌های رئال مادرید به عنوان قهرمان اروپا و تیم قهرمان آمریکای جنوبی نیز از این روز وارد تورنمنت می‌شوند. رئال مادرید با برنده دیدار قهرمان آسیا و گوادالاخارا بازی می‌کند و قهرمان آمریکای جنوبی با برنده دیدار قهرمان آفریقا و برنده پلی آف و در نهایت دو تیم فینالیست و دو تیمی که به رده بندی می روند، مشخص می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز