خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور:

۱۰ هزار نفر امدادگر، کار خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را برعهده دارند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۰۵

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: ۴۷۷ پایگاه امداد و نجات و ۳ قرارگاه فعال در ایام اربعین، در سراسر کشور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مرتضی سلیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی هلال احمر به زائران حسینی، اظهار کرد: تا این لحظه ۴۲ هزار نفر از  زائران اربعین حسینی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر کشور برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه ۴ هزار نفر نیز به صورت اضطراری توسط امدادگران اسکان داده شدند، افزود: این امکان فراهم شده تا زائران در پایگاه های هلال احمر اسکان اضطراری داده شوند.

سلیمی با اشاره به اینکه خدمات در خارج کشور  بر عهده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور است، ادامه داد: ۳۵۰ امدادگر از طرف سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور کار خدمات رسانی و امداد رسانی در خاک کشور عراق، در مسیر پیاده روی اربعین حسینی تا کربلا بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: ۷ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۲ دستگاه آمبولانس نیز در خارج کشور کار امداد رسانی به زائران اربعین حسینی را عهده دار هستند.

 رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین نیز پس از اربعین و در بازگشت زائران ادامه داد و پایگاه های هلال احمر نیز به صورت پلکانی جمع آوری می شود.

سلیمی افزود: کیفیت خدمات رسانی به زائران هر سال بهتر از گذشته می شود و  آمادگی امدادگران با برنامه ریزی های دقیقی که صورت گرفته بسیار مطلوب و مناسب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز