خبرگزاری کار ایران

حضور موفق شستا و هلدینگ‌های تابعه در دو نمایشگاه بین‌المللی کیش؛

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نقش‌آفرینی خود را در همه زمینه‌ها گسترش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۷۳

غرفه شرکت سرمایه‌‌‌گذاری تامین اجتماعی و هلدینگ تابعه در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌‌های سرمایه‌‌‌گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌‌‌سازی با استقبال مسئولان و علاقمندان روبرو شده است.

به گزارش ایلنا، دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌‌‌های سرمایه‌‌‌گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌‌‌سازی روز دوشنبه با حضور حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌‌جمهور، مرتضی بانک، مشاور رییس‌‌‌‌‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، محمدابراهیم انصاری لاری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی‌‌‌سازی، رییس اتاق بازرگانی، غلامرضا انصاری،‌ معاون اقتصادی وزارت امور خارجه، استاندار هرمزگان، رییس شورای عالی بیمه مرکزی، مدیران و فعالان بخش‌‌های مختلف اقتصادی کشور و سرمایه‌‌گذاران در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

در این رویداد مهم که با حمایت مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌‌گذاری تامین اجتماعی روبرو شده است، گروه شستا در غرفه‌‌‌ای حدود ۳۰۰ متر، آخرین ظرفیت‌‌‌‌ها، فرصت‌‌های سرمایه‌‌‌گذاری و برنامه‌‌‌های هلدینگ‌‌‌های نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، دارویی تامین (تیپیکو)، سیمان، صدر تامین و صبا تامین را عرضه کرده است.

محمدابراهیم انصاری لاری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم آغاز بکار این رخداد گفت: جزیره کیش باید از سوی مسئولان کشور موظف و مامور به ارتباط با دنیا و محلی برای تمرین مناسبات و تعاملات بین‌‌‌المللی شود. انتظار ما این است جزیره کیش در تعاملات بین‌‌‌‌المللی با جهان فعال باشد و از محل این تجربه برای کمک به بخش‌‌‌های داخلی و توسعه اقتصادی بهره گیریم.

احداث ترمینال جدید فرودگاهی با طراحی و تجهیزات به روز ظرف ٩ ماه آینده با ظرفیت پذیرش سالانه شش میلیون نفر، احداث باند جدید فرودگاهی مجهز به سیستم ILS، بهره‌‌‌برداری عملیاتی از اسکله ٣٥ هزار تنی با لایروبی در دو سال آینده، توسعه کمی و کیفی ظرفیت‌‌‌های اقامتی کیش با افتتاح سه هتل تا پایان سال، اجرای سه پروژه با ارزشی بالغ بر سه هزار میلیارد تومان، توسعه زیرساخت‌‌‌های اینترنتی و شبکه فیبرنوری، ارائه وای فای رایگان در فضاهای شهری و عمومی، عرضه سیم کارت اعتباری تله‌‌کیش به عنوان قدیمی‌‌‌ترین شبکه تلفن همراه کشور و اعتباربخشی به کارت کیشوندی به عنوان کیش کارت با مزایایی مانند کیف پول الکترونیک و دریافت خدمات درمانی با این کارت از مواردی بود که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان برنامه‌‌های در حال اجرا و آتی جزیره کیش تا دو سال آینده عنوان کرد.

گفتنی است در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌‌های سرمایه‌‌‌گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌‌سازی ۳۶۰ شرکت‌‌کننده توانمندی‌‌های خود را در فضایی به وسعت ٢١ هزار مترمربع به نمایش گذاشته‌‌‌‌اند. برگزاری ۲۸ نشست تخصصی و همایش بین‌المللی با حضور بیش از ۱۰۰ سخنران برجسته داخلی و ۲۵ سخنران بلند پایه بین‌‌‌‌المللی از بخش‌‌های جنبی این دو رویداد بزرگ اقتصادی است. شایان ذکر است ۵۰ نفر از دیپلمات‌‌‌‌های کشورهای مختلف دنیا نیز در کیش اینوکس ٢٠١٨ شرکت کرده‌‌اند.

دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌‌های سرمایه‌‌گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌‌سازی  ۳ آبان در مرکز نمایشگاه‌‌های بین المللی کیش پایان می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز