خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی:

بیش از یک میلیون زائر از مرزها عبور خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۹۴

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تعداد زائرینی که از مرزها عبور خواهند کرد تقریبا به بیش از یک میلیون نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مستقر ایلنا از مرز شلمچه، حسین ذوالفقاری دقایقی پیش در جریان بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: تا امروز حدود یک میلیون و 750 هزار نفر فقط در سامانه سماح(حج و زیارت) ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر ویزا صادر شده است و به دست آنها رسیده است.

وی افزود: امروز تعداد زائرینی که از مرزها عبور خواهند کرد تقریبا به بیش از یک میلیون نفر خواهد رسید و این غیر از زائرینی است که از کشورهای دیگر وارد کشور شدند و عبور کردند و صرفا خروج است ولی ورود و خروج ما عددش بالاتر از این است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی هایی که امسال صورت گرفت ما به جای 16 نقطه که در سال گذشته در خصوص صدور ویزا بود با همکاری ای که دولت عراق داشتند ما امسال در 25 نقطه کشور صدور ویزا داریم.

وی تاکید کرد: در خصوص صدور ویزا در دفاتری که مربوط به عراق است ما الان مشکلی نداریم و هر چه در بین روز مدارک تحویل آنها شود، آنها به روز ویزا را صادر می کنند ولی در بعضی از شرکت ها ما معطلی داریم که اعلام کردیم هر کدام از شرکت ها به سرعت آن مدارک را از مردم گرفتند بگیرند و سریعتر ویزای آنها صادر شود.

 

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز