خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در تذکر شفاهی:

فعالیت گروه‌های بهاییت در شهر شیراز غیرقانونی و ضددینی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۹۳

یک نماینده مجلس گفت: ضمن تشکر از اقدامات دادگستری استان فارس از نهادهای امنیتی به ویژه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می خواهم با اعمال و رفتارهای غیرقانونی این فرقه برخورد جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، داریوش اسماعیلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه دوم آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در تذکر به وزیر اطلاعات گفت: فعالیت گروه های بهاییت در شهر شیراز غیرقانونی و ضددینی است.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی افزود: استان فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) را در خود جای داده است. مردم پرافتخار و شهیدپرور شیراز همواره در تاریخ پرفراز و نشیب ایران از دیندارترین افراد و روحانیت این شهر نیز زبانزد خاص و عام در مبارزه با استعمارگران بوده اند.

وی با بیان اینکه مایه تاسف است که افرادی از شیراز از فرقه غیرقانونی بهاییت حمایت می کنند، اظهار کرد: ضمن تشکر از اقدامات دادگستری استان فارس از نهادهای امنیتی به ویژه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می خواهم با اعمال و رفتارهای غیرقانونی این فرقه برخورد جدی داشته باشد.

رئیس فراکسیون معدن مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: ضعف مدیریت در حوزه بهداشت شیراز بیداد می کند. مسئولان مربوطه به جای آنکه به خانه های بهداشت و مسائل موجود بپردازند، مشغول فعالیت های حاشیه ای هستند.

وی با بیان اینکه عدم جذب اعتبارات در استان فارس به یکی از معضلات اساسی تبدیل شده، ادامه داد: استان فارس تا پیش از مدیریت مذکور رتبه نخست در جذب اعتبارات را به خود اخصاص می داد، در حالی که هم اکنون در رتبه آخر است.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه خاطرنشان کرد: اعتبارات مربوط به پروژه بیمارستان خرامه از وزارتخانه به مدیر مربوطه تخصیص داده شده، اما هنوز اقدامی در تکمیل این پروژه انجام نشده است، عدم همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با گروه های جهادی که به منظور خدمت به مردم در مناطق محروم فعالیت می کنند یکی دیگر از مواردی است که به بررسی نیاز دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز