خبرگزاری کار ایران

حواشی بررسی استفساریه قانون منع به کارگیری بازنشستگان؛

از سر و صدای مخالفان و موافقان ابقای شهردار تهران تا ورود دیرهنگام لاریجانی به صحن

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۴۳۹

در جریان رسیدگی به فوریت طرح استفساریه قانون منع به کارگیری بازنشستگان مجلس با سر و صداهای زیادی از سوی نمایندگان همراه شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا درزمان بررسی اطرح استفساریه قانون منع به کارگیری بازنشستگان، مجلس شورای اسلامی شاهد سر و صداهای زیادی بود. 

مهرداد لاهوتی که در موافقت با این طرح در صحن علنی مجلس بر تصویب یک فوریت آن تاکید می‌کرد  مشغول بیان استدلال‌های خود بود که به ناگاه با اعتراض نمایندگان مخالف مواجه شد. 

نمایندگان مخالف این طرح با فریادها و ایجاد سر و صدا مخالفت خود را با این طرح بیان کردند.

فرید موسوی نماینده تهران هم در مقابل جایگاه هیات رئیسه رفت و با فریادهایی مخالفت خود را نشان داد.

سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک هم با این طرح مخالفت کرد و در صحن علنی مجلس اظهار داشت: ما تازه قانون منع بکارگیری بازنشستگان را تصویب کردیم و نمی‌توانیم ظرف حدود ۲ ماه برای یک فرد قانون را اصلاح کنیم. ما باید شرایطی را فراهم کنیم که مشمولان قانون منع بکارگیری بازنشستگان گسترده‌تر شود نه اینکه آن را محدود کنیم. چرا از اعتماد به جوانان می‌ترسیم؟

وی با اشاره به روسای جمهور کانادا و فرانسه گفت: آن‌ها مگر چندسال دارند؟ از زمان قاجار تاکنون برای یک فرد قانون را اصلاح نکرده‌اند!

ولی داداشی در موافقت با این طرح گفت: شهرداری تهران به تنهایی به اندازه ۳ وزارتخانه است و برخی می‌گویند به اندازه ۱۰ وزیر است ولی شما می‌گویید هم‌تراز یک وزیر نیست؟

نمایندگان مخالف این طرح در این هنگام فریاد زدند: نه نیست، نه نیست و نماینده نطق کننده گفت: هست.

علی لاریجانی در این هنگام وارد صحن شد و مسعود پزشکیان ریاست مجلس را به لاریجانی داد و با ورود لاریجانی سر و صداها و فریادها به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز