خبرگزاری کار ایران

ادامه روزهای تاریک دروازه بانی که قرار بود گلر یک تیم ملی ایران شود!

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۹۲

دنیل داوری همچنان روزهای بدی را در آلمان پشت سر می گذراند.

به گزارش ایلنا، دنیل داوری دروازه‌بانی بود که برای بازی در جام جهانی به عضویت تیم ملی ایران درآمد اما هرگز در حد و اندازه حضور در ترکیب اصلی نبود. او از آن مقطع به بعد -جام جهانی 2014- دوران افول را آغاز کرد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد به تیم‌های ضعیف‌تر رفت و البته بیشتر روی نیمکت نشست تا اینکه بازی کند.

بعد از حضوری ناموفق در گراس‌هاپرز و آرمینیابیلفلد، داوری دو فصل است که پیراهن دویسبورگ را پوشیده، اما روی هم رفته تنها 7 بازی برای این تیم انجام داده. 3 بازی در فصل 2018-2017 و 4بار هم در فصل 2019-2018. داوری ابتدای فصل و با جدایی مایک فلکن هلندی و انتقال او به فرایبورگ در بوندس‌لیگا، به دروازه‌بان ثابت دویسبورگ بدل شد اما آنقدر پراشتباه و ضعیف کار کرد که سرمربی تصمیم گرفت او را از ترکیب خارج کند و فرصت را در اختیار دانیل میسن‌هولر قرار بدهد.

داوری در 4 بازی برای دویسبورگ، 6 گل دریافت کرد و البته سیوهای کمی انجام داد. میسن‌هولر هم از وقتی جانشین داوری شده، بازی درخشانی انجام نداده و در 5 بازی 11 گل خورده. همین مساله باعث شده تا مدیران باشگاه دویسبورگ که خطر سقوط به بوندس‌لیگای 3 را حس می‌کنند، به‌دنبال جذب دروازه‌بان جدیدی باشند؛ دروازه‌بانی که کمتر اشتباه کند و یکی از عوامل جدایی این تیم از قعر جدول باشد. اگر دروازه‌بان جدیدی جذب شود، احتمال قطع همکاری دویسبورگ با داوری وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز