خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران مطرح کرد:

نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتقای سطح اجتماعی و فرهنگی جامعه

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۲۳

استاندار تهران در کارگروه فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد: در حوزه سخت‌افزاری باید بدانیم که مسئولیت هایی که بر عهده فرهنگ و ارشاد اسلامی است در شهرستان چه وضعیتی دارد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی در نشست مشترک کار گروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران در شهرستان بهارستان گفت: سال گذشته جلسه‌ای در قالب شورای برنامه‌‌‌‌‌ریزی و توسعه استان مشترک با شهرستان بهارستان که طی آن همه مسائل و مشکلات و کمبودهای شهرستان عنوان شد و مورد همفکری مدیران استان قرار گرفت و در  پایان جلسه هشت ساعته تصمیماتی اتخاذ شد و مصوباتی داشتیم.

وی افزود: بر اساس مسائل و مشکلات مطروحه این شهرستان با مرور مصوبات در اداره سازمان مدیریت و برنامه‌‌‌‌ریزی استان مسائل با سند توسعه استان مورد مقایسه قرار گرفت و در نهایت سند توسعه شهرستان بهارستان تهیه و تدوین و مقرر شد که بر اساس آن سند کار شهر دنبال شود.

استاندار تهران با مروری بر جلسات قبلی برگزار شده در این شهرستان و کارگروه‌‌‌های برگزار شده اظهار داشت: در جلسات برگزار شده چهار کارگروه داشته‌ایم که کارگروه اول اقتصادی بود و پس از آنکه در سفر به شهرستان بهارستان از واحدهای صنعتی و تولیدی و بازار و فعالیت‌‌‌های اقتصادی بازدید شد، با فعالان این جلسه برگزار کردیم و مروری بر مصوبات داشتیم.

مقیمی با بیان این که امروز دومین جلسه فرهنگی اجتماعی را داریم که سومین کارگروه است که مسائل فرهنگی و اجتماعی را بر اساس مصوبات و کارهای انجام شده و انجام نشده مرور و بررسی کنیم، تصریح کرد: بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی دو قسمت را باید توجه داشته باشیم که بخش اول بخش سخت‌‌‌‌افزاری است و دیگری بخش نرم‌‌‌افزاری است که باید مورد توجه ویژه مسئولان امر در این حوزه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در حوزه سخت‌‌‌افزاری باید بدانیم که مسئولیت‌‌‌‌هایی که برعهده فرهنگ و ارشاد اسلامی است در شهرستان چه وضعیتی دارد مثلا در حوزه‌‌‌های فرهنگسراها، سینما، تئاتر و موسیقی باید مورد بررسی قرار بدهیم که بدانیم چه اقداماتی را باید صورت بدهیم و چه اقداماتی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز