خبرگزاری کار ایران

در هفته ناکامی مهاجمان؛

درخشش هافبک‌های رفسنجانی؛ طاهری‌فرد کاشت، حیدرنیا برداشت!

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۲۹۶

مس رفسنجان بادرخشش هافبک‌هایش به یک امتیاز ارزشمند مقابل اکسین البرز دست یافت.

به گزارش ایلنا، در این بازی ابتدا مس رفسنجان موفق شد از حریفش پیش بیفتد. کویرنشینان ابتدا با گل علی اکبر حیدرنیا در دقیقه 35 از اکسین پیش افتادند اما این برتری بیش از 5 دقیقه هم دوام نداشت و مدافع راست اکسین یعنی فرید محمدی زاده در دقیقه 39 بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم، علاوه بر تعویض‌های متعدد مربیان دو تیم، یک پنالتی نیز داشت. مس رفسنجان توسط امین مشایخ صاحب پنالتی شد و فرصت خوبی داشت تا از حریفش پیشی بگیرد اما ضربه علی مرزبان بازیکن این تیم به تیرک دروازه اثابت کرد تا در ادامه نیز دو تیم ره به جایی نبرند و دو امتیاز حیاتی این بازی، در کویر رفسنجان بماند و دو تیم یک امتیاز به حساب خود واریز کنند.

رفسنجانی‌ها در این بازی شاهد درخشش هافبک‌های تیم‌شان بودند. در روزی که حمید طاهری فرد و علی اکبر حیدرنیا در میانه میدان درخشیدند و پاس گل و گل تیم‌شان را به ثمر رساندند، مهاجمان مس چندان درخشان ظاهر نشدند و بازی قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشتند.

بازی درخشان طاهری‌فرد و حیدرنیا در میانه میدان سبب شد تا علاوه بر موفقیت در حمله، در کارهای دفاعی نیز بسیار موفق باشند و هافبک‌های اکسین را خنثی کنند. این دو زوج از زمان حضور میشو کرستیچوویچ اولین‌بار است که کنار هم به صورت فیکس قرار می‌گیرند و انتظار می‌رود در صورت حضور مداوم این دو هافبک در هفته‌های آینده، وضعیت مس نیز رو به بهبودی برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز