خبرگزاری کار ایران

«هیل» گزارش داد:

نگرانی کاخ سفید از ارتباط نزدیک کوشنر و بن‌سلمان

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۹۳۲

پایگاه خبری «هیل» گزارش داد که کاخ سفید از ارتباط نزدیک مشاور ارشد رئیس‌‌جمهوری آمریکا با ولیعهد عربستان نگران است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به‌طور پنهانی عنوان کرده که روابط میان «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد او، با «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان یک نقطه ضعف است.

مقام‌های رسمی با اعلام این خبر به واشنگتن پست دلیل آن را قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه‌نگار سعودی، در کنسولگری عربستان در استانبول دانستند. 

بر اساس این گزارش، کوشنر، ولیعهد عربستان، را شریکی بالقوه در منطقه می‌داند. این در حالی است که کاخ سفید، ‌پس از لکه‌دار شدن وجهه ولیعهد در قضیه خاشقجی، درباره ارزش این رابطه اظهار تردید کرده است. 

این در حالی است که شبکه خبری «سی‌ان‌ان» پیش‌تر گزارش کرده بود که ارتباط نزدیک کوشنر با بن سلمان، از طریق کانال‌های خصوصی و برنامه واتساپ، به نگرانی‌ها در کاخ سفید در این‌باره دامن زده است. 

یک سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که کوشنر «همواره، با دقت بسیار، از پروتکل‌های موجود پیروی کرده و با همکاران خود در رابطه با محمد بن سلمان و دیگر شرکای خارجی‌اش ارتباط داشته است و از مشورت آن‌ها بهره برده است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز