خبرگزاری کار ایران

سردار مومنی:

اولویت من در ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری و حساسیت در حوزه مواد مخدر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۷۷۲

دبیرکل جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: مهمترین اولویت من در ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری و حساسیت در حوزه مواد مخدر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسکندر مومنی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه اهمیت مبارزه با مواد مخدر بر کسی پوشیده نیست، گفت: مقام معظم رهبری مبارزه با مواد مخدر را جهاد بزرگ نامیدند. 

وی با بیان اینکه همه ما باید از فرصت‌‌‌‌هایی که در اختیار ما قرار دارد به خوبی استفاده کنیم، اظهار داشت: امیدوارم در این راستا گام‌‌های بزرگی برداریم و بتوانیم اقدامات خوبی را انجام دهیم.

دبیرکل جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در حوزه مقابله، پیشگیری، جمع‌‌‌آوری و توزیع مواد مخدر کارهای خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: مهمترین اولویت من در ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری و حساسیت در حوزه مواد مخدر است. 

مومنی اضافه کرد: همه نهادهای فرهنگ‌‌ساز، خانواده‌ها، آموزش و پروش و فرهیختگان می‌توانند نقش مهمی در اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر داشته باشند و از همه این نهاد‌ها می‌خواهم با تمام توان وارد میدان مبارزه با مواد مخدر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز