خبرگزاری کار ایران

نورالهی: 99 درصد راه فینال باقی مانده است / باید بازی حساب شده برابر السد انجام بدهیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۵۷۲

هافبک پرسپولیس ابراز امیدواری کرد در ورزشگاه آزادی سرخپوشان جواز صعود به فینال آسیا را کسب کنند.

به گزارش ایلنا، احمد نوراللهی در حاشیه تمرین پرسپولیس در خصوص بازی پیش رو برابر السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این هفته ما تمرینات خوبی داشتیم. السد تیم خوبی است و با وجود اینکه این تیم را بردیم هنوز چیزی تمام نشده و 99 درصد راه فینال باقی مانده است. ما باید یک بازی خوب و حساب شده انجام بدهیم.

وی خطاب به هواداران گفت: ما هواداران خوبی داریم و همانطور که عرصه را بر السد تنگ می‌کنند ما هم بتوانیم حریف را شکست بدهیم و دل مردم را شاد کنیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص کری‌خوانی بازیکنان حریف گفت: ‌آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و به این راحتی نیست که آنها برای ما کری بخوانند. ما با دستورات کادر فنی و حمایت هواداران امیدوارم که به برتری برسیم. این دیدار یک بازی تاریخی است که امیدوارم با برد پرسپولیس تمام شود.

وی با اشاره به وضعیت بازیکنان مصدوم پرسپولیس گفت: ما از همان ابتدا مشکل کمبود بازیکن داشت ولی امیدوارم مصدومان ما به این بازی برسند. ما می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم که به برتری برسیم. نتیجه را نمی‌شود پیش بینی کرد ولی امیدوارم ما برنده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز